Motocross Vantaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Vantaa ja lajina on motocross. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sähly, pesäpallo, sulkapallo ja beach volley.

Katso lista koko maan motocrossjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

vmk-harrastajat Nimenhuuto.com

VMK:n MX-harrastajat. Tämä "joukkue" on tarkoitettu vain VMK:n jäsenille, jotka ovat mukana harrastajat-jaoston toiminnassa.

Mika kirjoitti: Hei VMK Harrastajat ! Laitetaampa tämäkin foorumi käyntiin pikkuhiljaa. Olemme saanet mukavasti myös uusia käyttäjiä foorumille. Tervetuloa uudet jäsenet Jesse ja Joseph. Joseph taitaa ollakin jo toista kertaa remmissä. Kausi 2023 käynnistynyt ja VMK:n toimintojen ja useiden harrastajien osalta j... (12 kuukautta sitten)

Motocross
Vantaa