Muu Lahti

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lahti ja lajina on muu. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, kaukalopallo, pesäpallo, tennis, padel, sulkapallo ja sähly.

Katso lista koko maan muujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Viiskymppiset Nimenhuuto.com

Kalenteri perustettiin vuoden 2012 kaveriporukan viiskymppisiä yms. pippaloita varten, mutta ehkä voimme käyttää sitä myös esim. sulkkiksen poisjääntien ilmoittamiseen tms.

Petteri kirjoitti: Naapurin mökillä (6 päivää sitten)

Sulkkis ja muu kiva
Lahti

Salppuri KV Nimenhuuto.com

Joukkomme muodostuu ilolla vastuuta kantavista seurakuntalaisista. Ryhmän toiminnallisissa asioissa ota yhteys Vuokkoon tai Sirkkuun, joilla on managerioikeudet tai jos haluat liittyä jäseneksi tai poistua jäsenyydestä. Simopekka hoitaa vain teknisiä asioita taustalla.

Päivitetty noin kuukausi sitten

Muu ja Salpausselän kirkkoväärtit