Perinnekasvien viljely Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on perinnekasvien viljely. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan perinnekasvien viljelyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Leppälän muru Nimenhuuto.com

Leppälän mökin pihamaalla Seurasaaressa viljellään perinnekasveja talkoovoimin. Talkooringistä vastaavat Maatiainen ry ja Seurasaaren ystävät ry.

Anna kirjoitti: Hei kaikki! Huomenna luvassa hyvää säätä ja perunannostoa. Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen aloitetaankin vasta klo 12 (alun perin klo 11). Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan! Kuten aiemmin, kaikki perunat eivät mene siemenperunaksi, vaan talkoolaiset saavat mukaansa maistiaisi... (8 kuukautta sitten)

Perinnekasvien viljely
Helsinki