Polku ja vuorijuoksu Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on polku ja vuorijuoksu. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan polku ja vuorijuoksujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Samba Running Nimenhuuto.com

Suomen vanhin polku- ja vuorijuoksuseura Helsingistä. Tavoitteena edistää lajin kilpailukulttuuria Suomessa, sekä auttaa suomalaisia polkujuoksijoita menestymään myös kansainvälisillä kilpakentillä. (P)oluil eka Poluil vika samba (at) sambarunning.com

Joukkue etsii pelaajia: Tule kokeilemaan polku- ja vuorijuoksua Suomen ensimmäisen polkujuoksuseuran ...

Jussi kirjoitti: Tarjona kyydin Itä-Helsingistä ja takaisin. Esim. metroradan varrelta käy hyvin. (16 päivää sitten)