Sukellus Turku

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Turku ja lajina on sukellus. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, koripallo, sähly, futsal, pesäpallo, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan sukellusjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

abaq Nimenhuuto.com

Aboa Aquanauts ry. (Abaq) on lasten, nuorten ja perheiden yhteiseen sukellusharrastukseen erikoistunut turkulainen sukellusseura. 19.1.2011 Aboa Aquanauts ry vastaanotti Nuori Suomi ry:n myöntämän Sinetin, merkiksi laadukkaasta lasten ja nuorten hyväksi tehdystä työstä. Talvikaudella (elokuu - toukokuu) harjoittelemme Sunnuntaisin klo 17:30 - 19:30 Impivaaran uimahallissa. Muista! kassa ja ovet sulkeutuvat kello 17:00. Yhteydenotot: Jouni Winberg +358 40 504 7301 jouni@winberg.fi Lisätietoja seuran toiminnasta ja siihen mukaan tulemisesta saa seuran kotisivuilta http://aboa-aquanauts.blogspot.fi/ ja yhteyshenkilöiltä.

Joukkue etsii pelaajia

Jouni kirjoitti: Muistakaa ottaa esim. College asu mukaan uimista varten (13 päivää sitten)

Sukellus
Turku