Billebeino Padel Traverssikuja 3, 00510 Helsinki

Ponnistus A-B pojat Nimenhuuto.com

POJAT 2002-2006 SYNTYNEET (A-junnut) Helsingin Ponnistus toimii Kallion ja Sörnäisten alueella, kotikenttämme on Haapaniemen kenttä. Harjoittelemme kolme kertaa viikossa, pelaamme kesäisin piirisarjaa ja talvella futsalia. Otamme uusia pelaajia joukkueeseen. Voit tulla mukaan milloin tahansa ja harjoitella joukkueen mukana kuukauden ilman maksuja tai velvoitteita. Haluaisitko tulla tutustumaan? Hyvä, tee näin: - Lähetä joukkueenjohtaja Minttu Nikkilälle viesti numeroon 040 736 1313 - Kerro nimesi, syntymävuotesi ja muutamalla sanalla myös pelikokemuksestasi - Kerro myös mihin harjoituksiin voisit tulla ensimmäistä kertaa kokeilemaan. Näet harkat näiltä sivuilta. Kausimaksu on 480 e / 6 kk (tilanne 2024), sen lisäksi omat pelivarusteet.

Joukkue etsii pelaajia: Mukaan sopii kaikentasoisia poikia. Meillä on korkea treeniaktiivisuus ja osa...

Sami kirjoitti: Kokoonpano peliin: Otso, Larry, Jasper, Joel L, Kuura, Eero, Kasper E, Lukas, Juho, Reshad, Aleksi H, Samuel, Aleksi P, Christian, Pepito ja Ali. Ilmoittautuminen vahvistettava viimeistään 18.9. (5 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

HYMSKK Nimenhuuto.com

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoro eli HYMSKK on vuodesta 1994 toiminut noin 30-henkinen sekakuoro, johon kuuluu Helsingin yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä muita kuoromusiikin ystäviä. Kuoron johtajana on toiminut vuodesta 2013 MuM Kati Pirttimaa.

Pia kirjoitti: Hei kaikki, Youtubessa on video, jolla John Rutter johtaa itse Missa Brevisin sekä muita kappaleita: John Rutter conducts Missa Brevis and other Choral Works. https://www.youtube.com/watch?v=ecX863LnRMU Videolla Missa brevis on aikavälillä 31' 34'' – 46' 55''. Tervehtää Pia (Noin 8 tuntia sitten)

Kuorolaulu

ocpuisto Nimenhuuto.com

OC Puisto on suunnistuksen ja muun sportin edistäjä sekä digitaalisen jälkipelin kehittäjä. Metsä häviää aina! https://www.ocpuisto.net/ry/

Joukkue etsii pelaajia: https://www.ocpuisto.net/ry/

Anton kirjoitti: Tänään siis kokoontuminen Siikajärvellä, täällä: https://maps.app.goo.gl/VXnX193zopR5Rjyh6?g_st=ic (4 kuukautta sitten)

Suunnistus
Interweb

Jokerit Edustus Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Joona kirjoitti: jos vaa terveenä (4 päivää sitten)

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

krr Nimenhuuto.com

Riikka kirjoitti: Maybe (1 päivä sitten)

Roller derby

Tri Coaching Finland Nimenhuuto.com

Suvi kirjoitti: We are leaving for warm-up Jean and Ehsan (Noin kuukausi sitten)

Triathlon

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Suunnistus
Uusimaa

Koillis-Helsingin Kiekko Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tuun huoltajaks (7 kuukautta sitten)

Vanhuxet Nimenhuuto.com

Kim kirjoitti: Ollaan Maijan kanssa koronassa, varmaan viikkoon ei tohdita vierailla Wilhelmiinassa (10 päivää sitten)

Billebeino Padel tunnetaan myös nimellä: Alppilan lukio, Alppilan kirkko, Linnanmäki, Stadin ammattiopisto, Weeruska, Urheilutalo, Kulttuuritalo, Savonkatu, Åshöjdens grundskola, Ravintola Ilma, Lenininpuisto ja Stadin Ammatti- Ja Aikuisopisto, Savonkadun Toimipaikka.

Koripallo
Orienteering