Järvenpään lukio Lukionkatu 1, 04410 Järvenpää

Viikingit Ex-Wonderkids Nimenhuuto.com

Rennosti mut tosissaan

Teemu kirjoitti: Tuun kyl taas viime minuuteil (2 päivää sitten)

Päivitetty 5 minuuttia sitten

Arska-Basket A-Pojat Nimenhuuto.com

Jussi kirjoitti: Treenit peruttu! Tilalla on SB Someron kauden päätöstapahtuma. (12 päivää sitten)

Somero

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

Joni kirjoitti: Pelataan vaikka miniturnaus (7 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley

Hokki Basket 13-v pojat Nimenhuuto.com

Petri kirjoitti: Tervehdys kaikille seuraihmisille! Kiitokset kaikille kuluneesta vuodesta ja kohta käynnistyy kevätkauden pelit. Seuran juniorimäärä on kasvussa ja kevätkaudeksi onkin ilmoitettu uusia joukkueita sarjaan. Saimme syksyn aikana vihdoinkin koulutettua lisää uusia erotuomareita ja lisäksi seura mahdo... (4 kuukautta sitten)

Hokkiminipojat Nimenhuuto.com

Kurvin Vauhti Nimenhuuto.com

Lasse kirjoitti: Mahollisesti in (Noin 2 tuntia sitten)

kipekupe Nimenhuuto.com

Kinnarin Pesis 2006 Ry:n kuntopesisporukka, joka harrrastaa pesäpalloa ilman ryppyotsaisuutta. Yhteystiedot Yhteyshenkilö: Tomi Nurminen 0400652803 Maksutiedot: www.kipe06.fi/kuntopesis/

Juhani kirjoitti: 24/7 varauksin (10 päivää sitten)

Pesäpallo
Järvenpää

Kori-80 N Nimenhuuto.com

HKI United VIII Nimenhuuto.com

Helsinki United VIII, 5-divari joukkue

Eero kirjoitti: Back in business. Jos treenit vaan rullaa. (15 päivää sitten)

Järvenpään lukio tunnetaan myös nimellä: Hi5 Arena, Järvenpää, Järvenpää-talo, Järvenpään liikuntahalli, Lukionkatu, Kartanon koulu, Ravintola Huvila, Myllytie, Järvenpään lukion tekonurmi, Lukio, Spurtti Oy Tuire Autio, FysioAkatemia Oy, Järvenpää Lukio TN, Järvenpään lukion TN, Lukio TN, Järvenpää ja Lukio TN.

Lentopallo
Pesapallo