Lahti Energia Areena (Lahden suurhalli) Salpausselänkatu 7, 15110 Lahti

MU-HAlku YJ Nimenhuuto.com

Yhditelmäjoukkueen Mäntsälän Urheilijat ja Halkian Alku T09-10 tyttöfutista! Pidämme hauskaa kentällä ja harjoittelemme jalkapalloa! Tervetuloa rohkeasti mukaan joukkueeseen!

Venla kirjoitti: Limut, vissyt, kertakäyttöhaarukat (Vuosi sitten)

Mäntsälä

Lahden kaverikoira ohjaajat Nimenhuuto.com

Lahden kaverikoira ohjaajille tarkoitettu palvelu jossa ilmoitetaan tulevista vierailuista, tapahtumista ja mitä mieleen juolahtaa. Täältä näkee helposti kuinka moni pääsee paikalle

Anna kirjoitti: Olenko ainoa osallistuja? (9 kuukautta sitten)

Kaverikoiratoiminta
Lahti

HUT Nimenhuuto.com

Hyvinkään Urheilutoverit (HUT) on vuonna 1903 perustettu hyvinkääläinen voimistelu- ja urheiluseura, joka nykyään toimii ainoastaan pöytätennisseurana. HUT on vanhin hyvinkääläinen edelleen toimiva urheiluseura.

Pasi kirjoitti: Pasi tulee vähän myöhässä (1 päivä sitten)

Pöytätennis
Hyvinkää

Sir Ilonas KL Pappaliiga 2 Nimenhuuto.com

Lahtelaisen Kortteliliigan 3- divarin sinisenpallon jahtaajat ! Välillä voitetaan usen hävitään, mutta mukavaa on ollut..

Jari kirjoitti: 60v.-seniorisarjan alkusarjan matsit pelataan alustavasti seuraavasti (peliaika 1 x 25min): la 9.11. klo 17-20 alkavilla vuoroilla pelataan 6 ottelua eli joka joukkueelle tulee kaksi matsia la 18.1. klo 17-20 alkavilla vuoroilla pelataan 6 ottelua eli joka joukkueelle tulee kaksi matsia su 9.2. k... (10 päivää sitten)

Kaukalopallo
Lahes

Westend Indians P14-P13 Nimenhuuto.com

Westend Indians P14-P13 Black harjoittelee kolmesti viikossa ja pelaa salibandyliiton sarjoissa kahdella peliryhmällä! Joukkueeseen mahtuu uusia pelaajia! https://westendindians.fi/liity-heimoon#age_level=2012-2013%20(U12-U11)

Joukkue etsii pelaajia: Heimon P12-P11 (11- ja 12-syntyneet pojat) harjoittelevat kolmesti viikossa E...

Leevi kirjoitti: Leevi tarvitsee kyydin (26 päivää sitten)

Janakkalan Jana ET Nimenhuuto.com

Janakkalan Janan E-tyttöjen pesäpallojoukkue. Joukkue koostuu 2000-2011 syntyneistä pelaajista. Harjoitukset 3xvko Turengin pesäpallokentillä tai sisäliikuntatiloissa.

Lilja kirjoitti: Kyydin tarvitsee paikanpäälle, pois pääsee omalla (3 päivää sitten)

Pesäpallo
Janakkala

Ski jumping team Kouvola - KHS Nimenhuuto.com

Mäkihyppy ja Yhdistetty
Kouvola

FC Lahti T15 Nimenhuuto.com

Lahti

Habanero Mountainbikers Nimenhuuto.com

Ilari kirjoitti: Oliko tää se gravel satku? Onko vauhti yli vai alle 20km/h? (3 päivää sitten)

Pyöräily
Salo, Turku

Namika2010 Nimenhuuto.com

JuusoF kirjoitti: Synttäreillä, saattaa myöhästyä vähän (1 päivä sitten)

Mäntsälä

Lahti Energia Areena (Lahden suurhalli) tunnetaan myös nimellä: Lahden Urheilu- ja messukeskus, Lahden Suurhalli, Lahden suurhalli | Lahti Energia Areena, Lahti Energia Areena / Lahden Urheilu- ja messuhalli, Salpausselänkatu, Pikku-Vesijärvi, Pikku Vesijärvi, Salpausselkähalli ja Salpausselkähalli, Lahti.

Pesapallo
Koripallo