Lappeenrannan urheilutalo Pohjolankatu 29, 53100 Lappeenranta

WillTri Nimenhuuto.com

WillTri ry on triathlonseura Kaakkois-Suomesta, Lappeenrannasta. Toimintamme päämäränä on saada ihmiset innostumaan liikkumisesta edistämällä triathlonin harrastus-ja kilpailutoimintaa. Triathlon on oiva harrastus kuntotasosta riippumatta. Sen erimatkoista löytyy kaikille sopiva ponnahduslauta lajin aloittamiseen oli kyseessä vasta-alkaja tai jo kokeneempi liikkuja. Yksi päämärä onkin saada ihmiset innostumaan myös itsensä voittamisesta. Tuemme ja kannustamme toisiamme, jotta tavoitteet täyttyvät.

Sanna kirjoitti: "lyhyet matkat" - mahtuisko aikatauluun n. 20min uinti, 60min pyörä ja 40min juoksu? (Noin kuukausi sitten)

Triathlon

Urakan Keila 88 ry Nimenhuuto.com

Hyvinkääläinen keilailuseura

Jyri kirjoitti: Minä olen estynyt tähän tapahtumaan. Olisiko joku halukas lähtemaan pelaamaan Mestistä Riihimäelle 12.11.? -Jyri- (9 kuukautta sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Keilailu
Hyvinkää

VoiKu Nimenhuuto.com

Kultsu-LaPa YJ -10 Nimenhuuto.com

Jimi kirjoitti: Tulee 18:30 jälkee (2 päivää sitten)

Joutseno

Kultsu -12 Nimenhuuto.com

Kultsu on rautaa!

Päivitetty 1 päivä sitten

Joutseno

Pesä Ysit G- juniorit Nimenhuuto.com

Pesäpallo

TaiKi 2012-13 salibandy Nimenhuuto.com

Aleksi kirjoitti: Tulee kokeilemaan flunssan jälkeen (3 kuukautta sitten)

Taipalsaari
Pojat

Etelä-Karjalan suunnistusfarmi Nimenhuuto.com

Etelä-Karjalan nuorisosopimusseurojen yhteinen tapahtumakalenteri.

Maija kirjoitti: oon mukana reissussa, joten miuta voi hyödyntää vaik jonku joukkueen huoltajana:) (Noin 13 tuntia sitten)

Suunnistus
Etelä Karjala

FC LaPa A Nimenhuuto.com

Tavoitteena Ylläpitää ja kehittää jalkapallotaitoja eteenpäin. Tarjolla on pelaajille monipuolisia harjoituksia, teemalla "kilpailua tosissaan mutta ei liian vakavasti vaan hauskanpito mukana". Harjoittelu Harjoituksissa ikäluokat ovat yhdessä. Talvella kaksi saliharjoitus. Lisäksi juoksu- ja koordinaatioharjoituksia amiksen suoralla helmikuu- maaliskuu 1 kertaa viikossa. Kesällä harjoituksia tarjolla useampia, pääosin Amiksella ja Kimpisessä. Tapahtumia kesällä yleensä 4-5 kertaa viikossa.

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan jalkapalloa! Olemme joukkue Lappeenrannan keskustan alueella j...

Pojat

Juoksuakatemia Nimenhuuto.com

Juoksuakatemia :|:Kaakko järjestää erilaisia juoksuharjoituksia ja valmennusta harraste- ja kilpajuoksijoille Kaakonkulmalla.

Henrik kirjoitti: Tulen suoraan kotoa Konttorikoneelle (12 päivää sitten)

Juoksu

Lappeenrannan urheilutalo tunnetaan myös nimellä: Kimpisen Koulu, Lappeenrannan Urheilutalo ja Uimahalli, Lappeenrannan uimahalli, Keilakolmio Oy, Kauppakeskus IsoKristiina, Mestareiden Sauna, Old Cock, Lpr:n OMT-Keskus Lehmus Oy ja Valtakatu.

Vapaaehtoistyö
Crosscountryski