Mikkeli Mikkeli

gnistan Nimenhuuto.com

Gnistanin ikämiehet treenaavat FPA:lla Ilmoittautuminen joka viikko (IN/OUT) mahdollisimman ajoissa.

Tomi kirjoitti: Tulen jos polvi ei rupea vihoittelemaan (2 päivää sitten)

Oulunkylä, Helsinki

FC Lohja Nimenhuuto.com

Lohjalainen erityisesti ikämiespalloiluun erikoistunut jalkapalloseura joka pelaa ja harjoittelee hyvissä olosuhteissa. Talvisin salissa futsalia ja kesäisin taas jalkapalloa Lohjan nurmi ja tekonurmikentillä. Kaudella 2024 meillä on joukkueet Palloliiton eteläisen alueen KKi60 ja 65 -sarjoissa ja lisäksi eri ikäkausien SM-turnauksissa. Kaikki ikämiesikäiset (yli 35) pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan

Joukkue etsii pelaajia: FC Lohjan KKi-joukkueiden talvikausi 2024 on menossa. Nyt talvella harjoittel...

Tapio kirjoitti: KKi60 Poppoo! Kaksi peliä kautta jäljellä. PP FC, joka on lohkossa seitsemäntenä, mutta sitä ei pidä väheksyä. Kamppi on kahdeksas ja sillä tallessa sarjasta yksi piste, ja SE on meiltä. Toinen vastus Dicken, jolle hävittiin kevätkaudella. Nyt ollaan tasapisteissä kuten myös keväällä. Voitot näis... (Noin 14 tuntia sitten)

Lohja

Purha juniorit 2010-12 Nimenhuuto.com

Jalkapallo junioriharrastejoukkue, joka koostuu 2010-2012 ikätasoista, mutta löytyy joukosta muutama 2009 syntynytkin. Harjoittelee kesäisin pääosin Inkeroisten urheilukentällä, ja talvisin Saviniemen hallissa.

Joukkue etsii pelaajia: Jos haluat mukaan, ota yhteys Jojoon. Yhteystiedot purha.fi sivuston kautta.

Kouvola

Jaguars juniorit Nimenhuuto.com

Jenkkifutista Jyväskylässä. Jyväskylä Jaguarsin junnujen Nimenhuuto. U11, U13, U15 ja U17 ikäiset.

Amerikkalainen jalkapallo
Jyväskylä

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Itäisen alueen kanssa.

Arttu kirjoitti: Käytettävissä klo 11-16 (1 päivä sitten)

Keski Suomi

Käpylä Maanantai PHC Nimenhuuto.com

Max kirjoitti: Jono 1 (27 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Hartwall Arena 2

VoiKu Nimenhuuto.com

Lappeenranta

TIFK Nimenhuuto.com

Lätkää tunteella.. EI taidolla.;)

Santeri kirjoitti: Perjantai in / Lauantai mökillä (6 kuukautta sitten)

Helsinki

Vesta 2 Nimenhuuto.com

Kulosaaren rf Vesta ry Jääpalloperinteitä jo vuodesta 1927, Stadin iloisin jengi

Risto kirjoitti: tulen mielelläni mukaan,tietenkin mun terveyden ehdolla (6 kuukautta sitten)

Jääpallo
Helsinki, Kulosaari

FC Tavastia Nimenhuuto.com

Kalle kirjoitti: Suoraan junnupelistä, ehkä vähän myöhässä (6 päivää sitten)

Mikkeli tunnetaan myös nimellä: Päämajakoulu.

Orienteering
Rinkball