Scandic Espoo Nihtisillantie 1, 02630 Espoo

LC Espoo keskus Nimenhuuto.com

Kuukausikokouksiin odotetaan kaikkien komentointi, IN / OUT. Hallitukseen ja toimikuntiin vain ko jäseniltä poissaololilmoitus. Paikkaajat voi ilmoittautua toki. Tapahtumiin sen mukaan kun kutsuja asettelee kutsun.

Harri kirjoitti: Sääennuste näyttää epävarmalta. Tämän vuoksi Tapio on varannut meille tilan Lagstadin koululta (2 krs.). Tavataan siellä 10.6.klo 18. (3 kuukautta sitten)

Lions club

EPK vetäjät Nimenhuuto.com

Treenipaikkojen varaamista varten tehty sivusto. Täällä voit myös kysellä mahdollisuutta vierailla toisen ryhmän treeneissä. Mikset voisi myös huudella osallistujia omiin treeneihin, mikäli joku kerta näyttäisi jäävän vajaaksi.

Koiraurheilu

Pihkaniskat Nimenhuuto.com

kaija kirjoitti: Ilmoitan viestijoukkueen D70 Seija Ilmakunnas, Kaija Heinonen ja Helena Luoma ja tämä on juoksujärjestys (21 päivää sitten)

Suunnistus
Vantaa

Tri Coaching Finland Nimenhuuto.com

Suvi kirjoitti: We are leaving for warm-up Jean and Ehsan (27 päivää sitten)

Triathlon
Helsinki

SePe Nimenhuuto.com

SePe eli Seutulan Pesis ry on perustettu vuonna 1999. Pelit alkoivat Seutulan kylän koulun kentältä. Kesäkaudella 2024 SePe:n pesispelit pelataan Munkkiniemessä Kivitorpan kentällä toukokuun alusta syyskuun loppuun viikottain keskiviikkoisin klo 17.30-19.00. Jos kiinnostaa liittyä porukkaan, laita sähköpostia osoitteella paivi.sandberg(at)sandberg.fi

Joukkue etsii pelaajia: Tule pelaamaan pesistä sekajoukkueissa, ilman suuria suorituspaineita. Pelata...

Pesäpallo
Helsinki

Blues Sisters Nimenhuuto.com

Naisten harrastekiekkoa hyvällä fiiliksellä! Pelataan harrastesarjaa A ja AA-tasolla, harkkapelejä Etelä-Suomen naisharrastejoukkueita vastaan ja osallistutaan turnauksiin. Treenejä & tapahtumia 1-3 kertaa viikossa.

Pami kirjoitti: Olette varmaan jo huomanneet, että ollaan Teemun kanssa kimpassa. Mun ensisijainen harrastus jäällä on rinkula, kun se ei käy polviin niin pahasti. Voisin joskus tulla maaliin treeneihin, mutta polvi/selkä/kamat ei salli lätkän pelaamista, joten pelejä en voi/halua pelata. Mikäli joku ei halua, e... (Noin 2 kuukautta sitten)

Jääkiekko

Padelkanuunat Nimenhuuto.com

Heikki kirjoitti: Polvi kipeytyi säbässä (10 päivää sitten)

Padel
Stadi Ja Lande

Iiro Toivosen Nimipäivät Nimenhuuto.com

Karakallio

Lions Club Espoo Pohjoinen Nimenhuuto.com

Vuonna 1964 perustettu klubimme on Espoon toiseksi vanhin Lions-klubi. Klubin jäsenmäärä on 29 (2024). Jäseninämme on sekä miehiä että naisia. Toiminta-alueemme on Pohjois-Espoo ja tarkemmin sanottuna Vanhalta Turuntieltä pohjoiseen. Kaikki keräämämme varat menevät Lions-toiminnan kautta lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen. Tuemme monin tavoin nuoria, veteraaneja, ja muita apua tarvitsevia paikallisyhteisömme jäseniä. Teemme myös ruokakeräys yhteistyötä pohjois-espoon K-kauppiaiden ja Diakonia yhdistyksen kanssa, joka vastaa ruuan jakelusta.

Vapaaehtoistyö
Pohjois Espoo

Joutsenet Nimenhuuto.com

Uinti
Vantaa

Scandic Espoo tunnetaan myös nimellä: Kutojantie, Padel Club Finland Kilo, Kilon Uimahalli ja Padel Club Finland Kilo, Espoo.

Padel
Triathlon