Vierumäki - Suomen Urheiluopisto Kaskelantie 10, 19120 Vierumäki

Esbo IF lentisnaiset Nimenhuuto.com

Kirsi kirjoitti: Aamuksi klo 12 asti (2 päivää sitten)

Lentopallo
Espoo

EXTREMES65 Nimenhuuto.com

FIN HOCKEY EXTREMES - too fit to quit - - ikäluokka 60 + Tili : FI68 ‭11213500049081‬ EXTREMES harjoituksiin ja turnauksiin voit osallistua pelasitpa sarjapelejä minkä joukkueen paidassa tahansa. Jäsenet kutsutaan suositusten kautta. Huipputapahtumia järjestetään kotimassa ja turnauksiin osallistutaan valikoidusti sekä suomessa että ulkomailla. EXTREMES harjoituksissa pelataan mahdollisimman laadukkaan kiekon parissa. Pirkkolan uusi jäähalli on joukkueen kotihalli. Harjoituksia joka arkipäivä - otteluita ohjelman mukaan. Extremes joukon ainutlaatuista henkeä leimaa kuri itseään kohtaan , kunnioitus toista kohtaan ja reilupeli.

Jussi kirjoitti: Perun osallistumiseni, flunssa. Pahoittelut. (11 päivää sitten)

Helsinki

LauttSSK Nimenhuuto.com

Ilmoittaudu Lauttasaaren Suomalaisen Shakkikerhon järjestämiin kilpailuihin ja muihin tapahtumiin sekä joukkuekilpailujen edustusjoukkueisiimme.

Shakki
Helsinki

Sir Ilonas KL Pappaliiga 2 Nimenhuuto.com

Lahtelaisen Kortteliliigan 3- divarin sinisenpallon jahtaajat ! Välillä voitetaan usen hävitään, mutta mukavaa on ollut..

Jari kirjoitti: 60v.-seniorisarjan alkusarjan matsit pelataan alustavasti seuraavasti (peliaika 1 x 25min): la 9.11. klo 17-20 alkavilla vuoroilla pelataan 6 ottelua eli joka joukkueelle tulee kaksi matsia la 18.1. klo 17-20 alkavilla vuoroilla pelataan 6 ottelua eli joka joukkueelle tulee kaksi matsia su 9.2. k... (9 päivää sitten)

Kaukalopallo
Lahes

HyMit Nimenhuuto.com

Harrastefutista ja mukavaa yhdessäoloa rennossa jengissä! Joukkueeseen mahtuu kaikentasoiset pelaajat vasta-alkajista enemmän pelanneisiin. Harjoittelemme kahdesti viikossa valmentajamme ohjauksessa. Pelaamme Palloliiton kotikenttäsarjaa ja osallistumme turnauksiin. Tervetuloa mukaan! lisätietoja: Minna Jossandt 0405419114

Patricia kirjoitti: Ehkä (8 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futis
Hyvinkää

Devils Nimenhuuto.com

Monensortin taitajaa on tässä porukassa, onko jääkiekko yhteinen nimittäjä? jää kysymysmerkiksi. Jos jollekulle ei olut maistu, saa se päälleen Kurrin painavan katseen. Mukavassa porukassa t...aito tiivistyy:)

Teemu kirjoitti: Moi herrat. On aika suorittaa ensimmäinen osa kausimaksusta mikä on 100€. Lukekaa ja noudattakaa ao ohjeita: - maksa vain se mitä pyydetään - älä sotke Tenojen maksuja junnujen maksuihin - laita viestiksi se mitä pyydetään - älä pöljäile Maksuun viesti "kausimaksu 1". Maksettava mielellään pikais... (4 päivää sitten)

Lahti

KIEKKO-WESKUT Nimenhuuto.com

Suomen rennoin veteraanijoukkue

18 kirjoitti: Niiltä osin käytettävissä, kun 55+ joukkue ei pelaa. (2 kuukautta sitten)

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Vesa kirjoitti: Omatoiminen nopeuskestävyysharjoitus - alkuverryttely vartalon aktivoinnit: mittarimato 10 m, askelkyykkykävely 10 m, askelkyykky sivulle ponnistuksella ylös 2 x 10, kurotuskävely 2 x 10 m (maassa olevan jalan puolen kurotus ylös) - koordinaatiot: polvennostojuoksu 2 x 30 m, siv. laukka puolenvai... (10 päivää sitten)

Yleisurheilu
Jyväskylä

4lk Timantit Nimenhuuto.com

4.luokan TeamGym joukkue

Teamgym
Jyväskylä
Tytöt

LehPa-KKI Nimenhuuto.com

Ikämiesjalkapalloilua harrastava karjalaisjoukkue.

Matti kirjoitti: Huomenna la 17.8. klo 8.45 ja siitä etiäpäin on huippupelikeli 19 lämmintä eikä sada ja kenttä mitä parhaassa kunnossa. Eikun lisää pelaajia kentälle. (Noin kuukausi sitten)

Kontiolahti, Lehmo

Vierumäki - Suomen Urheiluopisto tunnetaan myös nimellä: Vierumäki Areena, Vierumäki – Suomen Urheiluopisto, Vierumäen urheiluhalli, Vierumäen urheiluopisto, Vierumäen tekonurmi, Jäähalli - Vierumäki, Tekonurmi, Vierumäki jäähalli ja Suomen Urheiluopisto - Vierumäki.

Rinkball
Orienteering