Beach volley Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on beach volley. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, purjehdus ja sulkapallo.

Katso lista koko maan beach volleyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hiekka Beach Volley Club Nimenhuuto.com

SOKKO & HIEKKA vuoroilla pääset tutustumaan uusiin ihmisiin ja tulevia pelikavereita. Vuorot ovat keskiviikkona 19.45 - 21.15 ja perjantaina 19.30 - 21.00. Jos perjantai varataan yksityistilaisuuteen, perumme silloin vuoron. Kaikentasoiset pelaajat ovat tervettulleita mukaan! Pelihin pääsee mukaan 15 euron kertahintaan.

Biitsit Hiekka - maanantai Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

Pärtsi kirjoitti: N3TryOut ?! (5 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley

tiistaibiitsi Nimenhuuto.com

Espoonlahden Iskun kasvatteja pelaamassa beach volleytä

Vesa kirjoitti: Vuoro peruttu ei tarpeeksi pelaajia (3 päivää sitten)

Beach Volley Fun Club Nimenhuuto.com

Accenture Beach Volley Fun Club is practicing usually once a week. If you're Accenture employee, you're warmly welcome to join us. In case you have any questions, please contact Johanna Pasanen via Teams.

Biitsikerho Nimenhuuto.com

Biitsikerho on kaikille beach volleysta eli rantalentopallosta kiinnostuneille PwCläisille tarkoitettu kerho. Kuka tahansa voi taitotasosta riippumatta ilmoittautua mukaan pelaamaan. Maksimi osallistujamäärä ~8 per pelikerta.

Adeline kirjoitti: jonoon (6 kuukautta sitten)

Torstain biitsivuoro Hiekalla Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten