Beach volley Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on beach volley. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan beach volleyjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Hiekka Beach Volley Club Nimenhuuto.com

SOKKO & HIEKKA vuoroilla pääset tutustumaan uusiin ihmisiin ja tulevia pelikavereita. Vuorot ovat keskiviikkona 19.45 - 21.15 ja perjantaina 19.30 - 21.00. Jos perjantai varataan yksityistilaisuuteen, perumme silloin vuoron. Kaikentasoiset pelaajat ovat tervettulleita mukaan! Pelihin pääsee mukaan 15 euron kertahintaan.

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Biitsit Hiekka - maanantai Nimenhuuto.com

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

hannu kirjoitti: Saadaan kaksi kenttää tilapäisvirityksellä vaikka kiristysvaijeri onkin poikki! (14 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley

Beach Volley Fun Club Nimenhuuto.com

Accenture Beach Volley Fun Club is practicing usually once a week. If you're Accenture employee, you're warmly welcome to join us. In case you have any questions, please contact Johanna Pasanen via Teams.

Hannes kirjoitti: Ihanaa kesäbiitsiä pusipusi (9 kuukautta sitten)

Biitsikerho Nimenhuuto.com

Biitsikerho on kaikille beach volleysta eli rantalentopallosta kiinnostuneille PwCläisille tarkoitettu kerho. Kuka tahansa voi taitotasosta riippumatta ilmoittautua mukaan pelaamaan. Maksimi osallistujamäärä ~8 per pelikerta.

Adeline kirjoitti: jonoon (Noin 2 kuukautta sitten)

tiistaibiitsi Nimenhuuto.com

Espoonlahden Iskun kasvatteja pelaamassa beach volleytä

Jere kirjoitti: Vielä flunssaa, mutta kokeillaan (23 päivää sitten)