Käsipallo Lauttasaari

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lauttasaari ja lajina on käsipallo. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, sähly, salibandy, purjehdus, käsipallo, lentopallo, palokunta, vpk ja futsal.

Katso lista koko maan käsipallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Dicken NSM Nimenhuuto.com

Joukkueemme on osa DRUMSÖ IDROTTSKAMRATER – DICKEN seuraa joka on toiminut jo vuodesta 1933. Seuran toiminnassa on aina yhdistynyt hyvät urheilusuoritukset sekä tervehenkinen nuorisotyö. Dicken on suuri junioreiden kasvatusseura. Viime vuonna juniorimme menestyivät erinomaisesti sarjoissa ja turnauksissa. Menestykset koko 2000-luvulla osoittavat jatkuvan aktiviteetin tuloksen kaikilla tasoilla. Määrätietoinen pitkäaikainen juniorityö on nostanut Dickenin pääkaupunkiseudun menestyksekkäimmäksi seuraksi. Tulosten takana on uhrautuvaa ja kovaa työtä sekä hyvä yhteenkuuluvuus. Harjoittelemme kovaa ja pelaamme vielä kovemmin, mutta rehdisti ja pilke silmäkulmassa.

Jessika kirjoitti: Kan bli sen pga jobb (5 päivää sitten)

Käsipallo
Lauttasaari