Keilailu Kerava

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kerava ja lajina on keilailu. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on koripallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, salibandy, sulkapallo, partio, sähly, kuorolaulu, keilailu ja pöytätennis.

Katso lista koko maan keilailujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Seitenviis Nimenhuuto.com

Seitenviis on tällä hetkellä 'evakossa' toimiva keilaseura kun Keravan keilahalli on purettu ja uudesta hallista ei ole vielä mitään varmaa. Pelaamme valtakunnan- ja paikallissarjoissa sekä seuraotteluita lähihallien seurojen kanssa. Lisäksi järjestämme myös erikoiskilpailuja. Keilailu on hauska harrastus.

Keilailu
Kerava

PinKe Nimenhuuto.com

Keravan Keilailuliittoon kuuluva harrastekeilailuseura. Kotihalli on Keravan keskustassa osoitteessa Aleksis Kiven tie 3.

Päivitetty yli vuosi sitten

Keilailu