Sulkapallo Kerava

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kerava ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, salibandy, jalkapallo, sulkapallo, partio, sähly, kuorolaulu, keilailu ja pöytätennis.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Vipsu Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Avaimet paikalla vasta klo 1900 (18 päivää sitten)

vipsu-kilpa Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Voi tulla aikaisemmin lämmittelemään. Harrasteessa vain yksi paikalla (9 kuukautta sitten)