Sekakuoro Pori

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Pori ja lajina on sekakuoro. Niitä löytyy yhteensä 1 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on pesäpallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, salibandy, lentopallo, futsal, rugby, juoksu, kestävyysjuoksu ja 8vs8.

Katso lista koko maan sekakuorojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Porin Filharmoninen kuoro Nimenhuuto.com

Porin Filharmoninen kuoro vuonna 1995 perustettu sekakuoro, jonka kokoonpanoon kuuluu noin 60 laulajaa. Kuoro on tarjonnut kuulijoilleen suuria kuoro-orkesteriteoksia nimekkäiden kapellimestareiden ja solistien kanssa. Yhteistyötä kuoro on tehnyt muun muassa Pori Sinfoniettan, Porin Ooppera ry:n, Vaasan kaupunginorkesterin sekä Porin Seurakuntayhtymän kanssa.

Ari kirjoitti: Hei vastuuhenkilöt, a) Onko pyhäinpäivän konsertiin jaossa tavanomainen 'Surevien omaisten lippu' 1 kpl / jäsen, vai b) toimitaanko markkinamenetelmällä eli ei varmistella paikalle tulevan yleisön määrää ;) ? (7 kuukautta sitten)

Sekakuoro
Pori