Tanssi Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on tanssi. Niitä löytyy yhteensä 10 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan tanssijoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Tanssivintti Nimenhuuto.com

Edistyneen tason avoimia tanssitunteja sekä syventäviä työpajoja tanssin harrastajille ja ammattilaisille. Tunteja kuutena päivänä viikossa Aleksanterin teatterilla ja Kaapelitehtaalla. Koulumme opettajat ovat tanssin alalla aktiivisesti toimivia ja pedagogisesti sekä taiteellisesti kokeneita taiteilijoita.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Tanssi ja Jooga

Stella Polaris Nimenhuuto.com

Niina kirjoitti: Kyllä esitys kannattaa mieluummin ottaa ennen illallista, kuin toisena päivänä ennen kotimatkaa (Noin 11 tuntia sitten)

Kansantanssi

Zaray Dancers Nimenhuuto.com

GOOGLE DRIVE https://drive.google.com/drive/folders/10x40rjYIYU7bDFkXjtG1u6KSFKoiXUIP YOUTUBE https://youtube.com/playlist?list=PLAf0LZQM1x-NNrmltga_SpV9rgnD9wjNv&si=LZvTkJ9JLvq9PLdf

Itämainen tanssi

Lieke Nimenhuuto.com

Kansantanssia Liekkeenkylästä!

Kansantanssi ja Tanssi

Seurasaaren kansantanssijat Nimenhuuto.com

Vauhdikasta ja iloista tanssia Helsingissä!

Maaria kirjoitti: Nimiäänestys! Nyt olisi aika äänestää keskiviikkoryhmälle nimeä annettujen vaihtoehtojen joukosta. Äänestysaikaa on 7.10. saakka. Eniten ääniä saanut nimi voittaa. Useampaa nimeä voi äänestää, mutta äänestyskertoja on ainoastaan yksi. Ihan kaikkia ehdotuksia en ottanut listalle, koska osalla oli ... (7 kuukautta sitten)

HoT Club Nimenhuuto.com

Hot Club on suunnattu mm. Tiikereiden henkisen hyvinvoinnin kehittämiseen ja joukkuehengen tukemiseen keinoja kaihtamatta.

Jääkiekko ja Tanssi

Oonaktrainingteam Nimenhuuto.com

Iris kirjoitti: Korvaan la 6.4. (12 päivää sitten)

Tankotanssi