Merihaan Pallohalli Oy Haapaniemenkatu 14, 00530 Helsinki

Stadin ja Keravan Kriketti Nimenhuuto.com

Stadin ja Keravan Kriketti is a merger of Stadin Krikettikerho and Keravan Kriketti in 2018 to form the largest and the most diverse club in Finland. We have one team playing in Cricket Finland's One-Day 40-over and two in the T20 competitions, and teams also in the winter indoor league.

Cricket

HYMSKK Nimenhuuto.com

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoro eli HYMSKK on vuodesta 1994 toiminut noin 30-henkinen sekakuoro, johon kuuluu Helsingin yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä muita kuoromusiikin ystäviä. Kuoron johtajana on toiminut vuodesta 2013 MuM Kati Pirttimaa.

Pekka kirjoitti: Stemmatarkistus Kevätkonserttiin! Tervetuloa meille Petaksentie 17, 00630 Helsinki, tarkistelemaan ja sovittielemmaan stemmoja yhteen SUNNUNTAINA 12.5.2024 klo 18:00, Kahvitarjoiliu klo 17:45. Kevätkonsertin ohjelmisto. Tulkaa kaikki jotka ehditte, kiva olisi jos mukana olisi kaikkia ääniä. - ter... (7 päivää sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Kuorolaulu

FC Juvantus Nimenhuuto.com

Lauttasaari

KäPa City 2009 Nimenhuuto.com

Käpylä, Helsinki

HePuLi Nimenhuuto.com

Lari kirjoitti: kantapää on 50/50 mut tuun tekee pari terävää vaihtoa (7 päivää sitten)

Ponnistus A-B pojat Nimenhuuto.com

POJAT 2002-2006 SYNTYNEET (A-B junnut) Helsingin Ponnistus toimii Kallion ja Sörnäisten alueella, kotikenttämme on Haapaniemen kenttä. Otamme uusia pelaajia joukkueeseen. Voit tulla mukaan milloin tahansa ja harjoitella joukkueen mukana kuukauden ilman maksuja tai velvoitteita! Ajankohtaiset pelit ja harkat näet näiltä sivuilta. Ota yhteys jojoon ja tule tutustumaan! Joukkueenjohtaja Minttu Nikkilä minttu.nikkila@iki.fi, 040 736 1313

Joukkue etsii pelaajia: Mukaan sopii kaikentasoisia poikia. Meillä on korkea treeniaktiivisuus ja osa...

Mico kirjoitti: Kokoonpano: Jape, Otso, Larry, Christian, Pini, Momo, Lukas, Kuura, Juho, Reshad, Antti, Anton, Joel, Karl, Aleksi P, Oscar ja Samuel (7 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal
Pojat

TOTE50 Nimenhuuto.com

Jan-Christ kirjoitti: 10% alennusta oluesta jos ToTe logo näkyvillä (esim. kaulahuivi, lippis, verkkatakki jne.) Terassilla myynnissä ToTe tuotteita mm. kaulahuiveja. (6 päivää sitten)

HePu Nimenhuuto.com

Kulttuuri- ja urheiluseura FC Helsingin Pumppu. Fudista ja kulttuuria vuodesta 2008.

Jukka kirjoitti: Test (11 päivää sitten)

HooGee A-B Nimenhuuto.com

HooGee A-B 2023-2024

Espoo
Pojat

Merihaan Pallohalli Oy tunnetaan myös nimellä: Haapaniemen kenttä, Merihaka, Haapaniemenkatu, Haapaniemi, Väinö Tannerin kenttä, Merihaan Pallohalli, Merihaan palloiluhalli, Haapis, Haapaniemenkatu 2, Haapaniemi TN, Ravintola Sir Oliver, Merihaan Pallohalli, Haapaniemenkatu 14 B, Haapaniemen tekonurmi, Sir Oliver ja Hakaniemi Arena Center.

Futsal
Squash