Ratinan stadion Ratinan Rantatie 1, 33100 Tampere

Ilves Tesoma T14-13 Nimenhuuto.com

Ilves Tesoman T13-T14 2024 kesäkauden joukkue koostuu Tesoman ja Tampereen keskikaupungin pelaajista. Kokemusta joukkueen pelaajilta löytyy isolla skaalalla, 0-9 vuoteen jalkapallon parissa. Tavoitteena kesäkaudella on kokea onnistumisen kokemuksia, kehittyä monipuolisesti ja pitää hauskaa samalla kun pelataan.

Joanna kirjoitti: En tiiä pääsenkö (3 kuukautta sitten)

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Petri kirjoitti: Käydään Punkalaitumella Myötätuulessa kahvilla. (Noin 5 tuntia sitten)

Pyöräily

JKU Aikuisurheilu Nimenhuuto.com

JKU Aikuisurheilijoiden sivusto, jossa esitetään harjoitukset, kilpailut ja jaetaan tärkeä info.

Vesa kirjoitti: Omatoiminen nopeuskestävyysharjoitus - alkuverryttely vartalon aktivoinnit: mittarimato 10 m, askelkyykkykävely 10 m, askelkyykky sivulle ponnistuksella ylös 2 x 10, kurotuskävely 2 x 10 m (maassa olevan jalan puolen kurotus ylös) - koordinaatiot: polvennostojuoksu 2 x 30 m, siv. laukka puolenvai... (10 päivää sitten)

Yleisurheilu
Jyväskylä

Ilves Takahuhti E11 Nimenhuuto.com

Takahuhdin coolein, nopein ja taitavin futisjengi

Messukylä, Janka

Ilves Tesoma P13 Nimenhuuto.com

"Ilves Tesoma P13" pelaa kesällä 2024 Futis-Liigaa Tampereella

Tesoma, Tampere

Ilves Länsi P15-17 Nimenhuuto.com

⚽️

HyPS Concarit Nimenhuuto.com

Mustafa kirjoitti: Out olen töissä (2 päivää sitten)

Hyvinkää

SK Uusi Nimenhuuto.com

www.skuusi.sporttisaitti.com

Suunnistus
Uusimaa

Erä Lentis Nimenhuuto.com

Erässä palloilee tällä hetkellä yli kaksisataa miestä ja naista. Pelaamme miesten alue- ja paikallissarjatasoilla ja naisten 1-, 2- ja paikallissarjoissa. Järjestämme myös kuntolentopalloilua niille, jotka eivät kiinnostu kilpaurheilusta. Lisäksi joukkueemme ovat vakituisia osallistujia erilaisissa turnauksissa – löytyypä kaapistamme muutama MM-mitalikin suolentopallosta!

Risto kirjoitti: Organisaattorina ainakin alussa (4 päivää sitten)

Lentopallo ja Beach volley

Tampereen rento Nimenhuuto.com

Pelaamme kuntosählyä eli liikunnan riemuun tähtäävää salibandya. Taitavat kuviot ja hienot maalit suoraan syötöstä ovat ilomme. Sama peli kesät talvet. Uusia jäseniä mahtuu mukaan kivaan ja monipuoliseen porukkaamme. Tule reippaasti kokeilemaan.

Jarmo kirjoitti: Jokusen minuutin myöhässä (Noin 12 tuntia sitten)

Sähly ja Salibandy
Tampere

Ratinan stadion tunnetaan myös nimellä: Ratina, Tampereen stadion, Saunaravintola Kuuma, Ratina Stadion, Nalkalan Kenttä, Scandic Tampere Hämeenpuisto ja GOGO Park.

Yleisurheilu
Lentopallo