Cricket Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on cricket. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, purjehdus ja sulkapallo.

Katso lista koko maan cricketjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Stadin ja Keravan Kriketti Nimenhuuto.com

Stadin ja Keravan Kriketti is a merger of Stadin Krikettikerho and Keravan Kriketti in 2018 to form the largest and the most diverse club in Finland. We have one team playing in Cricket Finland's One-Day 40-over and two in the T20 competitions, and teams also in the winter indoor league.

Helsinki

Beer Monsters CC Nimenhuuto.com

The most awesome beer team in Finland. Gentlemen's cricket tesm. We can tailor a team for a good match vs most friendly opposition. Extensive squad of varied ability and expectations.

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten

Helsinki, Vantaa, Espoo

HSK Club Nimenhuuto.com

Gopinath kirjoitti: im out for two to three weeks from all the cricket due to groan injury (Noin 2 kuukautta sitten)