Gol Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on gol. Niitä löytyy yhteensä 8 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan goljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

RT Golf Nimenhuuto.com

RT-kiekon golfjaosto, avoin RT-Kiekon nykyisille ja entisille aktiiveille

Hifk golfjuniorit Nimenhuuto.com

Mahtava golfporukka, jossa kasvaa tulevaisuuden pelaajia.

Johanna kirjoitti: Tämän päivän treenit peruttu, kamala keli (5 kuukautta sitten)

Helsinki, Paloheinä

DiscGolfVikings- treenit Nimenhuuto.com

Disc Golf Vikings ry:n kaikille jäsenille avoimet treenit. Treeneihin ilmoittaudutaan täällä. Varmista, että harkkoihin ei ole henkilömäärää, joka mahdollisesti vaaditaan harkkojen toteutumiseksi.

Disc golf

Ekopa -75 Nimenhuuto.com

Ekopa -75:n otteluihin ja harjoituksiin ilmoittaudutaan näillä sivuilla.

Martti kirjoitti: Huomiset treenit Kaarelassa on peruttu !! Liian vähän ilmoittautuneita. Ensi viikon perjantaina uusi yritys. Laittakaa IN tai OUT nimenhuutoon viimeistään heti keskiviikkona aamulla. (3 päivää sitten)

Jääpallo, Kaukalopallo ja Golf

NoP Golf Nimenhuuto.com

NoP Golfin upeat Ladyt

Päivitetty yli vuosi sitten

Gol

Compile fribaa Nimenhuuto.com

Rennon otteen ja matalan kynnyksen muovien vippailua pitkin maita ja mantuja. Aiempaa kokemusta ei vaadita osallistumiseen, reipas mieli riittää mainiosti!

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Frisbeegolf

Teleswing Nimenhuuto.com

Golf club for current and former Nokia employees and their friends offering affordable golf, occupational recreation and fun golf company for people that share an occupational background. See bottom of page for more info.

DiscGolfVikings Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 3 vuotta sitten