Padel Lappeenranta

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lappeenranta ja lajina on padel. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, kaukalopallo, pesäpallo, koiraurheilu, sähly, roller derby, juoksu ja jääpallo.

Katso lista koko maan padeljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NLYEKPadel Nimenhuuto.com

Nly Etelä-Karjalan padelvuoro tiistaisin 17:00 - 18:00. Sijainti: Padel Zone Lappeenranta (Pelitie 42). Kenttä varattu Tommi Kyyrannan nimellä. Kyseessä 2 vs. 2 peli, ensisijaisesti 4 henkilöä/vuoro. Ilmottautuneiden kanssa tai NLY Etelä-Karjalan whatsapp-ryhmässä kysymällä voi sopia viidennestä. Etusijalla ne, ketkä eivät aiemmin ole mahtuneet/päässeet. Edellisen vuoron päätyttyä seuraavan viikon paikat vapaasti varattavissa. Vakiovuorolaisilla on saunankäyttöoikeus vuoron jälkeen. Miehet parittomilla viikoilla ja naiset parillisilla. Omat pyyhkeet mukaan.

Emily kirjoitti: +Yousef (7 kuukautta sitten)

Padel
Lappeenranta

Pallonhakkaajat Nimenhuuto.com

Seniorien padelin harrasteporukka joka pistää kaiken peliin padelkentällä. Hikoilu, nauru ja toistensa seurasta nauttiminen kuuluu peliin. Aktiivinen elämäntapa ei välttämättä ole pelkkää rankkaa liikuntaa, vaan myös hauskoja ja innostavia hetkiä yhdessä ja uusia haasteita.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (8 kuukautta sitten)

Padel
Lappeenranta