Lentopallo Kotka

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kotka ja lajina on lentopallo, lentis ja volleyball. Niitä löytyy yhteensä 11 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, lentopallo, jääkiekko, salibandy, cheerleading, sähly, kaukalopallo, kilpacheerleading ja suunnistus.

Katso lista koko maan lentopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Karhulan Latu Nimenhuuto.com

Höntsälentopalloa mukavassa porukassa.

Keijo kirjoitti: Torstai Husulan treenit alkaa klo 18.00 (37 minuuttia sitten)

Päivitetty 37 minuuttia sitten

KSI Kotka Nimenhuuto.com

KSI Kotka on istumalentopallon erikoisseura. Pelikauden 2022-2023 harjoitukset . Tiistai klo 19.00-21.00. Otsolan koulu Torstai klo 19.00-21.00. Otsolan koulu SEURAA ILMOITTAUDU-SIVUSTOA JA MERKITSE OMA OSALLISTUMISESI!

Istumalentopallo

Rejlers Kotka Nimenhuuto.com

Kasvattajaseura tulevaisuuden lahjakkuuksille. Tarjolla mahdollisuuksia liikkua ja tutustua mahtavaan porukkaan. Kaikki tervetulleita!

Marko kirjoitti: Morot, Tänään 31.10 käyty selvittelemässä potenttiaalista jatkopaikkaa liikuntavuorolle. Aittakorvessa sijaitseva Liikuntakeskus Kotkan keskiviikko vuoro 17-18 on varattu ennakkoon eli mitään ei olla sovittu. Infotkaa muita / kommentoikaa. https://liikuntakeskuskotka.fi/palloilulajit/ https://map... (5 kuukautta sitten)

Sähly, Koripallo, Sulkapallo, Lentopallo ja Futsal

Sulzer-Liikunta Nimenhuuto.com

Sulzer henkilöstön liikuntaryhmät. Kaikki lajit. Yksi paikka ilmoittautua. Laita In jos olet tulossa mutta saat laittaa myös Out niihin lajeihin ja kertoihin mihin normaalisti olet menossa, jos et pääse.

Päivitetty yli vuosi sitten

Sulkapallo, Lentopallo, Salibandy, Suunnistus, Pesäpallo ja Kaukalopallo

7-kääpiötä Nimenhuuto.com

7-kääpiötä ei ole pituudella pilattu, joten hakusessa olisi vähintään ainakin yksi yli 2 metrinen pelimies, jos ei löydy niin kaksi 150cm. mittaista mahtuu myös mukaan.

Päivitetty melkein 2 vuotta sitten

Tonnikalat Nimenhuuto.com

Kokenut (liian vanha) kaveriporukka pelailee kerran viikossa. Mukaan otetaan enemmän kuin mielellään uusia tulokkaita. Pelit Korelassa Samskolanilla ja jälkipelit Alabaarissa.

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Kotka Samskolan

Mills-KOKS Nimenhuuto.com