T Klaukkala

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Klaukkala ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 5 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: koripallo, lentopallo, salibandy, sulkapallo, muodostelmaluistelu, kuorolaulu, kuoro, hyväntekeväisyys ja lions.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

NSR Höntsä Nimenhuuto.com

Seiskojen höntsäporukka, kaikki C-ikäiset ja sitä vanhemmat tervetuloa pelailemaan!

Päivitetty vuosi sitten

Ringette

Lions Club Klaukkala Nimenhuuto.com

Päivitetty noin kuukausi sitten

Hyväntekeväisyys ja Lions

Klaukkalan Kiri Naiset Nimenhuuto.com

LENTISHARKAT VALKJÄRVEN KOULUN LIIKUNTASALISSA. MA KLO 19.00-21.00 LENTISSALIVUOROJEN PERUUTUKSET NÄET NURMIJÄRVEN UUTISISTA JA http://www.nurmijarvi.fi/vapaa-aika_ja_kulttuuri/liikunta_ja_ulkoilu

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa myös uudet pelaajat harrastamaan lentistä ! Aikuisten sekavuoro ma...

Lentopallo
Nurmijärvi Klaukkala

KLP Nimenhuuto.com

Harrastelentopalloa niin sisällä kuin ulkona.

Apple kirjoitti: would it be ok to bring 2 not so little and not so behave kids? 😁 (9 päivää sitten)

Lentopallo

frozenmistrals Nimenhuuto.com