T Tuusula

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tuusula ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 17 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, pk haku, squash, sulkapallo, harrastekiekko, lentopallo, sähly ja kuntonyrkkeily.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

TUUSKI HARKI Nimenhuuto.com

(TUUSKI) KJT HARKI on KJT:n aikuisten jääkiekon harrastejoukkue. Etusijalla ovat KJT-yhteistyökumppaneiden valkut, toimihenkilöt ja vanhemmat. Myös vanhat tuuskilaiset sekä muut tuusulalaiset ovat tervetulleita tilan salliessa. **** Tilanne 2018 Joukkue on täynnä, vain KJT- toimihenkilöitä/vast erityistapauksissa. Kiinnostuksen takia on perustettu KJT HARKU, vieläkin leppoisampi perjantaiaamuisin höntsäävä harraste kunto- joukkue sekä HARKE Keravalle tiistai-iltaan, ja HARKO torstai-iltaan. Niissä paremmin tilaa, kts KJT verkkosivulla "Miesten Harrastejoukkueet"

Jääkiekko ja Aikuistenharraste

KJT HARKE Nimenhuuto.com

KJT:n kaikille avoin harrasteporukka. Harkkavuoro klo 21:15-22:30 Keravalla uudessa harjoitushallissa. Lisätiedot kapteenisto: Jari Leminen, C jari.leminen@gmail.com ja Niko Mäki-kuhna, A makkari73@gmail.com

Taisto kirjoitti: HC Kepaba sunnuntaina klo 17 30 olis tilaa, Hyrylä 2. Moket on. Ilmot 0500573206 (Noin 9 tuntia sitten)

Harrastekiekko
Kerava Tuusula

Racketlon Tuusula Nimenhuuto.com

Mailapelejä kaikille vasta-alkajista kilpapelaajiin.

Joukkue etsii pelaajia: Tervetuloa mukaan Tuusulan racketlontreeneihin! Pöytätennistä, sulkapalloa, s...

Sari kirjoitti: Sari N ei tule vaan Jaakko 13 v tulee (4 kuukautta sitten)

Racketlon, Pöytätennis, Sulkapallo, Squash ja Tennis

TuusRUK Nimenhuuto.com

Tuusulan Reserviupseerikerho ry ja Tuusulan Reserviläiset ry

Mika kirjoitti: Hei kaikki kunniavartioon 27.4. ilmoittautuneet! Kiitän ilmoittautumisesta ja tiedustelen, löytyykö kaikilta baretti ja mustat sormikkaat? Pyydän jokaista vastaamaan, samalla yhteyskokeilu. Yt. Mika Suutari-Jääskö 040 5065464 (13 päivää sitten)

Ammunta, Suunnistus, Maastolajit, Kunniavartio ja Kuntourheilu

Keski-Uudenmaan Kaverikoirat Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan kaverikoirat.

Mira kirjoitti: Rokka ja Rimma vierailulla. Kymmenisen rapsuttelijaa. Käynti sujui iloisesti. (25 päivää sitten)

Kaverikoiravierailut
Tuusula Kerava

KelA CHIEFS Nimenhuuto.com

KELA Chiefs on 2014 perustettu amatöörijääkiekko joukkue. Chiefsin pääkallopaikkana toimii Kellokosken jäähalli jossa pelaamme Kellokosken Alun alaisuudessa. Kaudella 21-22 pelaamme stadiliiga A Divisioonaa https://www.facebook.com/KelACHIEFS

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty noin kuukausi sitten

Jääkiekko ja Harrastekiekko
Kellokoski, Tuusula

Light's Ladyt Nimenhuuto.com

Light's Volleyn paras (ja ainoa) naisten joukkue. Reenataan ja pelataan hymyhuulessa ja huulta heittäen, ihan välillä vähän kavereille kuittaillenkin :)

Lentopallo

Paijalan Peurat Nimenhuuto.com

Partiolippukunta Paijalan Peurat, Tuusula

Kalle kirjoitti: Tämä taitaa olla talvilomaviikko ::) (3 kuukautta sitten)

Partio

tuusulafighterclub Nimenhuuto.com

Tuusula Fighter Club on vuonna 2015 perustettu kamppailulajiseura, joka tarjoaa monipuolista kuntoilua koko perheelle Hyrylän keskustan läheisyydessä, kokeneiden ohjaajien sekä hyvien treenikavereiden kanssa. Harjoitustilamme sijaitsevat Tuusulanväylän varressa Sahankulman kauppakeskuksessa.

Toomas kirjoitti: Treenit pidetään. Toki sparrierät korvataan säkkitreenillä (10erää). (10 kuukautta sitten)

Kickboxing ja Kuntonyrkkeily

Heiluhännät Nimenhuuto.com

Koirakerho Heiluhännät ry:n toko-koulutusohjaajien kalenteri www.koirakerhoheiluhannat.fi www.facebook.com/heiluhannat