T Lappeenranta

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lappeenranta ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 17 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, kaukalopallo, pesäpallo, koiraurheilu, sähly, roller derby, juoksu ja jääpallo.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

WillTri Nimenhuuto.com

WillTri ry on triathlonseura Kaakkois-Suomesta, Lappeenrannasta. Toimintamme päämäränä on saada ihmiset innostumaan liikkumisesta edistämällä triathlonin harrastus-ja kilpailutoimintaa. Triathlon on oiva harrastus kuntotasosta riippumatta. Sen erimatkoista löytyy kaikille sopiva ponnahduslauta lajin aloittamiseen oli kyseessä vasta-alkaja tai jo kokeneempi liikkuja. Yksi päämärä onkin saada ihmiset innostumaan myös itsensä voittamisesta. Tuemme ja kannustamme toisiamme, jotta tavoitteet täyttyvät.

Dmitrii kirjoitti: Moi. En ymmärrä. Josta syystä minun nimiini lukee venäjäksi. Haluaisin vaihtaa sen suomeksi (5 kuukautta sitten)

Triathlon

SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Vapaaehtoistyö

PEPO-naiset-edari Nimenhuuto.com

PEPO naisenergiaa Lappeenrannasta. Tekemistä nuoruuden innolla.

Aino kirjoitti: tuun omalla kyydillä (2 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Riento valmennus Nimenhuuto.com

Lappeen Riennon suunnistusvalmennuksen harjoituskalenteri. Lisätietoja Nimenhuudon etusivulta!

Atte kirjoitti: Janne tuo kartat treenipaikalle (12 päivää sitten)

Suunnistus

LPKY Arjen Sankarit Nimenhuuto.com

Koirien arkihallinnan harjoittelua - arkitottista, ohitustreenejä ja kimppalenkkejä. Vain Lappeenrannan Palveluskoirayhdistyksen jäsenille.

Koirankoulutus

Lylyn soutajat Nimenhuuto.com

Kaukaan Lylyn soutajat

Joukkue etsii pelaajia

Kirkkovenesoutu

RaKaS Nimenhuuto.com

Raja-Karjalan Suunnistajien ilmoittautumisten vastaanottosivu.

Sara kirjoitti: Pääsen suunnistamaan vain klo 17.30 (7 kuukautta sitten)

Suunnistus

Hope ry Lappeenranta Nimenhuuto.com

Hope Lappeenrannan vapaaehtoiset