T Kerava

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kerava ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 17 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on koripallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, salibandy, sulkapallo, partio, sähly, kuorolaulu, keilailu ja pöytätennis.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Kalevan Kipunat Nimenhuuto.com

Kalevan Kipunat on kipinöivä partiolippukunta Keravalla Partio on hauska ja kehittävä harrastus eri ikäisille lapsista aikuisiin. Tervetuloa mukaan partiolippukunta Kalevan Kipunoiden toimintaan! Lisää tietoja lippukunnasta: https://kalevankipunat.fi Lippukunnan sudenpennuilla on oma alue Nimenhuudossa: https://kalevankipunatsudenpennut.nimenhuuto.com

Päivitetty noin 3 vuotta sitten

kalevankipunatsudenpennut Nimenhuuto.com

Kalevan Kipunoiden mainioiden sudenpentujen ja seikkailijoiden tapahtumatiedot ovat tällä Nimenhuuto-alueella. Kalevan Kipunoiden toiminnasta kiinnostuneille uusille henkilöille järjestetään toimintamme esittely- ja ilmoittautumistilaisuus 16.8.20 klo 18.00 kokoontumistilassamme Kalevan nuorisotalo Häkillä osoitteessa Loitsutie 1, Kerava.

Päivitetty yli 3 vuotta sitten

KJT HARKE Nimenhuuto.com

KJT:n kaikille avoin harrasteporukka. Harkkavuoro klo 21:15-22:30 Keravalla uudessa harjoitushallissa. Lisätiedot kapteenisto: Jari Leminen, C jari.leminen@gmail.com ja Niko Mäki-kuhna, A makkari73@gmail.com

Taisto kirjoitti: HC Kepaba sunnuntaina klo 17 30 olis tilaa, Hyrylä 2. Moket on. Ilmot 0500573206 (Noin 5 tuntia sitten)

Päivitetty noin tunti sitten

Harrastekiekko
Kerava Tuusula

Savion Sampo Nimenhuuto.com

Harjoitukset tiistai klo 20-22 ja sunnuntai klo 19.30-22 Savion koululla.

Joukkue etsii pelaajia: Savion Sampo on perinteikäs ja rennon ilmapiirin omaava lentopalloseura Kerav...

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lentopallo

Eräkamut Nimenhuuto.com

Eräkamut on aktiivinen, Keravan monipuolisin partiolippukunta. Nettisivumme ovat osoitteessa www.erakamut.fi. Nimenhuudossa jäsenet ilmoittautuvat tapahtumiin.

Lilli kirjoitti: Hei, milloin joulukalentereita saa myyntiin? Toiset lippukunnat myy jo täyttä häkää. Ettei taas kävisi kuten viime vuonna, jolloin meidän vakiostajat oli jo ehtineet ostaa muualta, kun me saimme kalentereita käsiimme niin myöhään. (7 kuukautta sitten)

Keravan Waparit Nimenhuuto.com

Keravan parhaimmat ja turvallisimmat aikuiset vapaaehtoiset. Kaduilla jokaista nuorta varten edistämässä turvallisuutta, ennaltaehkäisyä ja verkostoyhteistyötä. Toiminnan ytimenä on nuorten kohtaaminen arvostavasti ja hyvällä hengellä.

Teemu kirjoitti: Moikka! Nyt on nimenhuutoon lisätty kesäkuun, heinäkuun ja osittain myös elokuun Wauto-illat. Myös koulujen päättäjäisviikonloppu on lisätty sekä elokuun koulujen aloitusviikonloppu. Tervetuloa mukaan! (3 päivää sitten)

Vapaaehtoistyö

KeU Soutu Nimenhuuto.com

Täältä ilmoittaudutaan KeUn soutuspinnitunneille.

Tapio kirjoitti: Tulen Eemilin kanssa paikalle vasta klo 11:30 eli ei tarvita ergoja sitä ennen. (4 kuukautta sitten)

Sisäsoutu ja Soutuspinning

Keravan Urheilijat hiihto Nimenhuuto.com

Keravan urheilijoiden hiihtojaoston yhteisharjoitukset ja tapahtumat

Pinja kirjoitti: 3 osallistujaa Pinjan nimissä. (25 päivää sitten)

Hiihto

Keski-Uudenmaan Kaverikoirat Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan kaverikoirat.

Mira kirjoitti: Rokka ja Rimma vierailulla. Kymmenisen rapsuttelijaa. Käynti sujui iloisesti. (25 päivää sitten)

Kaverikoiravierailut
Tuusula Kerava

Keravan Reserviläisyhdistykset Nimenhuuto.com

Keravan Reserviläisyhdistysten ilmoittautumistyökalu ammuntaan Klondyken ja Lopen ampumaradoilla.

Petri kirjoitti: Mitenkä nämä ratapäivät tulevat jakoon eri yhdistyksille? Itselle sopii torstain vuoro Perheestä löytyy Rugerin 10/22 ja mk II (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Ammunta

Sandokai Taido Nimenhuuto.com

Taido Sandokai on keravalainen kamppailuseura. Tietoa seurasta ja harjoituksista sekä uusien harrastajien ilmoittautumisesta: www.taidosandokai.net tai taido@sandokai.fi. Seuran jäsenet ilmoittautuvat treeneihin Nimenhuudossa.

Eddie kirjoitti: Mites noi laskut minulle tulee vieläkin? eddie ei ole vuoteen enään käyny taidossa! (5 kuukautta sitten)

Taido

Keski-Uudenmaan Saapas Nimenhuuto.com

Keski-Uudenmaan Saapas on Keravan ja Järvenpään seurakuntien yhteinen Palveluoperaatio Saappaan ryhmä. Saapaslaiset voivat ilmoittautua mukaan KatuSaappaan ja KouluSaappaan päivystyksiin ja SaapasKahvila-iltoihin sekä ryhmän koulutuksiin ja virkistyksiin.

Etsivä nuorisotyö
Kerava Ja Järvenpää

Nybacka Nimenhuuto.com

Ratsutila Norra-Nybackan oma harkkojen varauskalenteri. Tänne voi jokainen tallilainen varata omat valmennuksensa, sekä muuttaa tai poistaa jo tekemänsä varauksen.

Päivitetty vuosi sitten

Ratsastus

KerKat Nimenhuuto.com

Keravan kansantanssijat ry on liki 40vuotta toiminut Keravalla. Harjoittelemme ja opettelemme vanhoja ja uusia Suomalaisia kansantansseja, esiinnymme sopivan tilaisuuden tullen. Osallistumme Suomen ja Pohjoismaiden tanhujuhlille kesäisin.

Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Kansantanssi

SB Fantsut Nimenhuuto.com

Salibandy, Sähly, Kerava, Tuusula, Naiset ja Fantsut