T Kaarina

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kaarina ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, sulkapallo, koripallo, futsal, yleisurheilu, melonta, y ja kirkkovenesoutu.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

RastiPiikkiö Nimenhuuto.com

RastiPiikkiö on kaarinalainen harrastesuunnistusseura. Toimimme monipuolisesti tarjoten Piikkiön alueella nuoriso-, kunto- ja harrastesuunnistustoimintaa.

Suunnistus

LTU Ikämiehet Nimenhuuto.com

Littoisten parhaat ikämiesjoukkueet jalkapallossa. Ikäluokat 35, 45, 50 ja 55

Lassi kirjoitti: Vähintään 8 ukkoa tarvitaan, että lähden tulemaan (3 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

KaaPS Nimenhuuto.com

C'mon dudes, yrittäkää edes!

Aleksander kirjoitti: 50/50 (3 kuukautta sitten)

Futsal ja Jalkapallo

Kaarinanretkimelojat Nimenhuuto.com

Kaarinan retkimelojat keskittyy virkistys- ja kuntomelontaan sekä tukee jäsentensä harrastusta kajakki- ja avokanoottimelonnassa. Joukkueen kotisivut: https://kaarinanretkimelojat.wordpress.com/

Irene kirjoitti: KaRe joukkue ja tiedossa olevat viisi henkilöä ilmoitettu Suomi Meloo tapahtumaan. Muistutuksena, että henkilömaksu on edullisin nyt helmikuussa. Mukaan joukkuesseen voi edelleen ilmoittautua allekirjoittaneelle. terv. innu@iki.fi (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Melonta

KaaRe Futsal Nimenhuuto.com

Jani kirjoitti: Jos tulee joku jolta saa kyydin (15 päivää sitten)

Kaarinan soutajat Nimenhuuto.com

Kaarinan Urheilijat /soutujaos Kaarinan soutajat on kunto ja kilpasoutua harrastava miehistä ja naisista koostuva soutu joukkue Kaarinassa

Kirkkovenesoutu

Littoisten Loiske Nimenhuuto.com

Littoisten Loiske on kaarinalainen lentopalloseura. Sillä on kuntolentopalloryhmä, joka pelaa keskiviikkoisin klo 20-22 Auranlaakson koulun liikuntasalissa, Kaarinassa. Ryhmään voivat liittyä kaikki lentopalloilua jossakin elämänsä vaiheessa harrastaneet täysi-ikäiset miehet ja naiset.

Tapani kirjoitti: Sisareni veli Kari A kertoi myös olevansa tulossa tänään 27.3. (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lentopallo