T Lohja

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lohja ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 14 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, sähly, pesäpallo, futsal, kaukalopallo, koripalloilu ja beach volley.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

FC Lohja Nimenhuuto.com

Lohjalainen erityisesti ikämiespalloiluun erikoistunut jalkapalloseura joka pelaa ja harjoittelee hyvissä olosuhteissa. Talvisin salissa futsalia ja kesäisin taas jalkapalloa Lohjan nurmi ja tekonurmikentillä. Kaudella 2024 meillä on joukkueet Palloliiton eteläisen alueen KKi60 ja 65 -sarjoissa ja lisäksi eri ikäkausien SM-turnauksissa. Kaikki ikämiesikäiset (yli 35) pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan

Joukkue etsii pelaajia: FC Lohjan KKi-joukkueiden talvikausi 2024 on menossa. Nyt talvella harjoittel...

Kari kirjoitti: Jokke on lomilla tämän pelin joten tarvitaan mokkea . Jami , lähtiskö veljesi vartioimaan meidän maalia ? (4 päivää sitten)

Jalkapallo ja Futsal

Takojat Nimenhuuto.com

Kyläpajan Takojat ry Vuoden 2024 kalenteriin on nyt lisätty kevään takoajat; ma klo 17-21, ke klo 17-21 sekä to klo 13-21. Päiviin saattaa tulla vielä muutoksia - varmista siis nimenhuudosta, että joku on avaamassa ovet! Ilmoittautumiset tehdään Nimenhuuto.com -palveluun (http://takojat.nimenhuuto.com). Kerralla mahtuu mukaan n. 8 takojaa. Yhdistyksen jäsenmaksu on 30 € / vuosi ja se pyydetään maksamaan heti vuoden alussa. Kevätkauden pajan kausimaksu 90 € pyydetään maksamaan tammikuun aikana. Takojien tili on: FI02 4006 0010 2001 41 Rauta laskutetaan erikseen omakustannushintaan. Lisätietoa toiminnasta: Eveliina Halonen, p.045 106 3761 tai hanne.eveliina.halonen@gmail.com

Taonta
Karjalohja

LU-tanssijat Nimenhuuto.com

Tervetuloa iloiseen tanssiperheeseen ! Olet valinnut hyvän harrastuksen. Tarjoamme seuratanssien tanssikursseja, joita tanssitaan siis tanssilavoilla, kaikille tasoille niin aloittelijoille kuin jatkotason tanssin harrastajille, sekä lapsille että aikuisille. Löydät meidät facebookista ja myös netistä. Seuran virallinen nimi on Länsi-Uudenmaan tanssijat ry. Facebookissa olemme nimellä LU tanssijat ja netissä www.lutanssijat.fi. Sähköpostiosoitteemme on lu.tanssijat@gmail.com Tervetuloa mukaan !

Tanssi

RT-70 Lohja Nimenhuuto.com

RT (Round Table) on nuorten miesten kansainvälinen ystävyys- ja yhteistyöjärjestö. Järjestöön kutsutaan henkilökohtaisesti, kutsun voi saada 18-40 vuotiaana. RT-TOIMINNAN TARKOITUKSENA (AIMS) ON SÄÄNTÖJEN MUKAAN laajentaa jäsentensä näköpiiriä heidän oman alansa ja seurustelupiirinsä ulkopuolelle ja siten saattaa heidät keskinäiseen yhteistyöhön ja ystävyyteen, pyrkiä kehittämään jäseniään aktiivisiksi ja vastuun- tuntoisiksi kansalaisiksi, vaalimaan jäsentensä keskuu- dessa elämän korkeimpia arvoja ja suvaitsevaisuutta sekä toteuttamaan jäsentensä yhteiskunnallista palvelu- alttiutta ihmisenä, ammattihenkilönä ja yhteiskunnan jäsenenä, ja työskennellä kansainvälisen ymmärryksen ja ystävyyden edistämiseksi.

Round table

HoTa Miehet Nimenhuuto.com

Talvisin pelataan Etelä-Suomen aluesarjaa, mutta ihan vaan pelailemaan mahtuu myös. Kaksi kertaa viikossa pelaillaan ke ja pe iltaisin Perttilän koululla Lohjalla. Kesäisin beachvolleyta pari kertaa viikossa Aurlahden rannassa.

Janne kirjoitti: Pieni varaus, toipuuko sunnuntaista (Noin kuukausi sitten)

Lentopallo ja Beachvolley

Woodyt Nimenhuuto.com

Lenttis ja woody -lenttis.

Petra kirjoitti: Jos ollaan tultu mökiltä kotiin tähän mennessä, niin olen IN! 🙌🏼 (10 kuukautta sitten)

Lentopallo ja Beach volley
Lohjan Muijala

Vapepa Lohjan treenit Nimenhuuto.com

Lohjan Vapepa alueen yhteiset treenit ja harjoitukset. Edellytyksenä ryhmään pääsyyn on. Sitoutouminen Vapepan toimintaan, koulutuksiin, ja harjoituksiin. Tulee myös toimia harjoituksissa avustajan roolissa. Koiratoiminnassa noudatamme SPKL pelastuskoiratoiminnan ohjeistuksia.

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Pelastuskoiratoiminta ja Vapepa
Lohjan Kaupunki

Hongiston Tarmo Naiset Nimenhuuto.com

Lohjan laatulihaksikkain naislentopallojoukkue!

Päivitetty noin 7 vuotta sitten

HoTa naiset Nimenhuuto.com

Hiltsu kirjoitti: Polvi vähän kysymysmerkki.. (5 päivää sitten)

HiKi Nimenhuuto.com

Arttu kirjoitti: Leenalle myös kartta (26 päivää sitten)

Suunnistus

HoTa juniorit Nimenhuuto.com

Hongiston Tarmon F- ja E-juniorit. Harjoitukset maanantaisin Perttilän koululla 17:30-19:00.

Päivitetty yli vuosi sitten

Tytöt

Hukat Nimenhuuto.com

Pasi kirjoitti: Ilmot kuntoon to kauden avaukseen! (ja vaihtopenkille lämmintä vaatetta mukaan, jos nyt vaihtomiehiä saadaan kasaan). (13 päivää sitten)