T Salo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Salo ja lajina on t. Niitä löytyy yhteensä 37 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, salibandy, koripallo, jääkiekko, pyöräily, purjehdus, futsal, pesäpallo ja sulkapallo.

Katso lista koko maan tjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Melamogulit Nimenhuuto.com

Salon Seudun Melamogulit Ry on vuonna 1996 perustettu melonnan erikoisseura. Seura kehittää melonnan harrastusta Salon seudulla rauhallisesta retkimelonnasta aina vaativimpaan koskimelontaan ja kanoottipooloon. Järjestämme myös melontakoulutusta joka kevät Salon uimahallissa. Seuralla on lisäksi kaksi säilytyskonttia Salossa Vuohensaareen vievän Satamakadun varrella .

Esa kirjoitti: Meikäläiselle on nyt iskenyt keuhkoputken tulehdus eikä minun kannata lähetä sit (4 kuukautta sitten)

Melonta

Laajasalon VPK Nuoriso-osasto Nimenhuuto.com

Tervetuloa mukaan palokuntaharrastukseen! Aloita elämäsi harastus Laajasalon VPK:ssa. Osasto harjoittelee torstaisin Laajasalon VPK:lla klo 18:00. Osoite: Yliskylänkaari 10, Helsinki. Mukaan voi tulla myös kesken kauden tulemalla mukaan treeneihin torstaisin. Voitte kuitenkin olla etukäteen yhteydessä myös osaston johtajaan ja sopia esimerkiksi tutustumiskäynnistä. Nuoriso-osaston johtaja: Lauri Mattila, lauri.mattila@laajasalonvpk.fi, +358 40 685 4499

Tino kirjoitti: Moikka Lauri, Onko viikonlopun leiristä mitään lisätietoa ja aikatauluja? Lisäksi Tinon pitäisi päästä lähtemään sunnuntaina viimeistään 13.30, koska meillä on sukulaisen syntymäpäivät. Ystävällisin terveisin Samuli (7 kuukautta sitten)

Palokunta
Laajasalo

SABO ry Nimenhuuto.com

SABO (Salon Alueen Boffaajien Organisaatio) ry vastaa Salon boffausskenen ylläpidosta ja kasvattamisesta. Treenit kahdesti viikossa. Sotahuutojoukkueista edustettuina pääasiassa Graalin Hurtat ja Rotat. Ikäraja 14 v Terveysturvallisuussuunnitelma: https://drive.google.com/file/d/1whNpGj4wP7Dn6xrBQXMUu5BSeJWRgS1C/view?usp=sharing

Ian kirjoitti: Ei mitenkään kerkiä! D: (12 kuukautta sitten)

Boffaus ja Bofferointi

Velo Salo Nimenhuuto.com

Pyöräilyn ja triathlonin harrastajat. Email: info at velosalo.fi

Timo kirjoitti: Ellei Eero vie poijuja aikaisemmin, niin pyritään toimittamaan Velo Salon toimesta poijut mahd nopeasti kun vene käytössä ( Kioski avautuu 12.06 ) (19 päivää sitten)

Pyöräily ja Triathlon

Salon Zanshinkan Nimenhuuto.com

Hokutoryu ju-jutsua Jyrki Saario Defendoa Kamppailulajeja, itsepuolustusta mukavassa treeniporukassa. Koulutetut ohjaajat

Christa kirjoitti: Ei harjoituksia Pääsiäisenä pe 29.3 - ma 1.4 Mukavaa pääsiäistä kaikille :) (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Hokutoryu ju jutsu ja jyrki saario defendo

Etappi Nimenhuuto.com

Kriisikeskus Etapin vapaaehtoistoiminnan tapahtumakalenteri ja ilmoittautumisjärjestelmä.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (5 kuukautta sitten)

Vapaaehtoistyö

Ledil Höntsä Nimenhuuto.com

LEDiL oy höntsät. Sählyä maanantaisin, ryhmäliikuntaa keskiviikkoisin ja mahdollisia muita aktiviteetteja

Sähly ja Ryhmäliikunta

SalonViestiPojat Nimenhuuto.com

Salon Viestin A-Poikien sivusto 2020-2021

lentipallo Nimenhuuto.com

Lentopalloa huvin vuoksi

Oulunsalo

LP Viesti Nimenhuuto.com

LP Viesti Salo

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

KKP Salo Nimenhuuto.com

KKP Salo on höntsä sählyä ja lentopalloa pelaava kirjava porukka. Tasolla ei ole merkitystä vaan positiivisella asenteella. Tavoitteena on ylläpitää sählyllä ja lentopallolla kuntoa kesän pesäpallokautta varten.

Salibandy ja Lentopallo

Angelniemen Airo Nimenhuuto.com

Markku kirjoitti: Pääsen töistä vasta 17.00 (19 päivää sitten)

Soutu