Lentopallo Oulu

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Oulu ja lajina on lentopallo, lentis ja volleyball. Niitä löytyy yhteensä 44 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, futsal, kaukalopallo, joukkuevoimistelu, sähly, koripallo ja pesäpallo.

Katso lista koko maan lentopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

OYUS Lentopallo M2 Nimenhuuto.com

OYUS lentopallojaoksen miesten 2 joukkue

Tomi kirjoitti: Voin lähteä mukaan varapelaajaksi tai jos haluaa liberolla seitsikkoa pyörittää (4 päivää sitten)

Willimirrit Nimenhuuto.com

Oulun Willimirrit pelaa naisten alueasarjaa (3. sarjataso) ja on avoin uusille treenaajille.

Jenna kirjoitti: Toivottavasti jo pelikunnossa (27 päivää sitten)

Isokenkäiset Nimenhuuto.com

TAUOLLA KAUDELLA 22-23. AIKAISEMPAA TIETOA: Oulun Isokenkäiset juniorit (30-60v.) osallistui kaudella 2018-19 (sekä paikallis- että) harrastesarjaan. Osallistumme turnauksiin avoimessa ja 50-vuotiaiden sarjoissa. Tämä porukka on Isokenkäisten nuorisojoukko.

Joukkue etsii pelaajia: Oulun Isokenkäiset osallistui kaudella 18-19 harrastesarjaan kahdella joukkue...

Päivitetty yli vuosi sitten

OYUS Lentopallo M1 Nimenhuuto.com

Oulun Yliopiston Urheiluseura pelaa lentopalloa Oulun paikallissarjassa. Joukkue harjoittelee Normaali koulun ala-asteen salissa. Kaikki lentopallosta ja harjoittelusta kiinnostuneet yhteyttä: www.ouys.org

Marko kirjoitti: Ainakin yksi junnu tulee minun mukana (5 kuukautta sitten)

Oulu / Norssi

Kammin Samaanit Nimenhuuto.com

Kammin Samaanit-joukkue. Pelataan tällä hetkellä ikämiesturnauksissa 50-vuotiaiden sarjassa. Lisäksi pelataan Oulun seudulla harrastesarja lentopalloa.

Pekka kirjoitti: Hei Samaanit Koska ennakkokausikortteja kotipeleihin on lunastettu entiseen tapaan, pystymme pitämään harjoittelumaksut todella edullisina. Lisäksi kuten jo mediasta olette huomanneetkin niin myöskin päävalmentajan sopimus on uusittu tulevalle kaudelle joten harjoitusten laadusta ei tulla tinkimä... (7 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Lentopallo ja Beach volley

Isokenkäiset OULU Nimenhuuto.com

Pelikunnossa kaiken ikää

Salamapallo Nimenhuuto.com

Lentopalloporukka

Heikki kirjoitti: Tuun, jos mahtuu (2 kuukautta sitten)

Mittarilentis Nimenhuuto.com

Sekalaisella porukalla hyvän mielen pelejä kerran viikossa. Tärkeintä on saada kentät täyteen ja peli kulkemaan.

Sideout VC Nimenhuuto.com

Sideout Volley Clubin tarkoituksena on tuottaa jäsenille lentopalloilullista mielihyvää.Samalla säilyy hitaasti hiipuen hankittu taito ja fysiikka. Puheen määrä todennäköisesti lisääntyy. Ryhmään voi liittyä vain kutsuttuna ja siitä voidaan poistaa liian hyvät pelaajat.

lentipallo Nimenhuuto.com

Lentopalloa huvin vuoksi

Pallosalama Nimenhuuto.com

Oulun lentopallon paikallissarjassa pelaava harrasteporukka

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

Haukiputaan Heitto B1-B2Lentis Nimenhuuto.com

Senja kirjoitti: Joudun lähtemään vähän ajoissa (3 päivää sitten)

Tytöt

PosPy Nimenhuuto.com

Päivitetty vuosi sitten

OsVa lentopallo CP Nimenhuuto.com

Mixerit Nimenhuuto.com

Päivitetty noin 4 vuotta sitten

OsVa Lentopallo T05 Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 5 vuotta sitten

Tytöt

PosPy Lentis Nimenhuuto.com

Päivitetty melkein 6 vuotta sitten

Oulun Höntsäilijät Nimenhuuto.com

Höntsäpeliä hyvässä hengessä. Sekajoukkue. Uudet pelaajat tervetulleita sekä tiistaille että lauantain sählyvuorolle. Myös maalivahteja kaivataan. Kesällä pelataan pesistä (ilmainen vuoro) Kausi 2023-2024 Vuorot tiistaisin Hintan koululla klo 18.00-19.00 (Futsal, koripallo, lentopallo, sähly, käsipallo, ultimate) ja lauantaisin 10.30-11.30 Pöllönkankaan koululla (sähly).

Sähly, Lentopallo, Koris, Futsal, Ultimate, Käsipallo, Pesis, Salibandy ja Koripallo

TyLy Volley Nimenhuuto.com

Ketä me ollaan? 🤔 Sekalainen sakki joko entisiä konkareita tai lajiin myöhemmin treenautuneita yksilöitä. Toiminta alkoi ns. akkaporukkana, Tyyli-Lyyleinä, mutta sakkiin hivuteltiin pikkuhiljaa myös Lyylien miespuoleista jälkikasvua ja niin saivat kakslahkeiset lajin edustajat pikkuhiljaa paikkoja tässä lentopalloyhteisössä... Mitä me ollaan? 🤔 Hyväntuulisia. Joskus ihan hauskojakin. Hiljaisia. Puheliaita. Kaikenkarvaisia liikkujia. Niin ja ainakin omasta mielestä pidetään peli tasokkaana 😄

Päivitetty noin 2 vuotta sitten

Sixpack Nimenhuuto.com

Leppoisaa lentopalloa miehille ja naisille.

Nelli kirjoitti: Saatan tulla, vielä epävarma (29 päivää sitten)