Senaatintori 00170 Helsinki

SPR Riksakuskit Nimenhuuto.com

Viime vuonna 2019 SPR:n Lappeenrannan osaston piristäjäpalvelu sai käyttöönsä kaksi riksapyörää. Toisen lahjoitti Lappeenrannan kaupunki ja toisen Lappeenrannan Energia ja Lappeenrannan asuntopalvelut. Vapaaehtoiset riksakuskimme ajeluttavat ikäihmisiä ja erityisryhmien ihmisiä kaupungille nauttimaan maisemista ja kulttuurista. Kyydit ovat ilmaisia. Ajoimme riksoilla 25.6 -17.10.2019 välisenä aikana 30 min kyytejä yhteensä 352 kpl ja kyyditettyjä oli 496. Nimenhuuto.com:ssa voivat koulutetut piristäjäriksakuskimme ilmoittautua vapaina oleviin riksa-ajoihin.

Päivitetty 37 minuuttia sitten

Vapaaehtoistyö
Lappeenranta

SC Läsimäki Nimenhuuto.com

Kesäreenit

Otto kirjoitti: kentälle (1 päivä sitten)

Orivesi

Dicken F14 Nimenhuuto.com

Sofie kirjoitti: Sjuk (8 päivää sitten)

Handboll
Helsingfors
Tytöt

Dicken F11 Nimenhuuto.com

Filippa kirjoitti: Filippa är tyvärr på klassresa och det blir ses omöjligt att hinna till Grani (18 päivää sitten)

Handboll
Drumsö
Tytöt

ÖSTERSTJERNAN Nimenhuuto.com

Paljon laittoo Vähän ajoo

Juhana kirjoitti: Hola Amigos, tulossa ollaan sunnuntaina aputytön kaa. (8 päivää sitten)

Purjehdus
Laivasilta

OHO Nimenhuuto.com

OHO

Jarno kirjoitti: Saadaanko toinen mokke? (2 päivää sitten)

Päivitetty noin tunti sitten

Jääkiekko
Matinkylä

BCH 2024 Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (5 kuukautta sitten)

HSY juoksukerho Nimenhuuto.com

Kerho on tarkoitettu kaikille juoksusta ja triathlonista kiinnostuneille HSY:n työntekijöille juoksutaustasta ja -tavoitteista riippumatta. Kerho tukee useisiin juoksutapahtumiin osallistumista (50%), järjestää juoksukouluja ym. Tietoa tapahtumista jaetaan Yammer-ryhmässä.

Joonas kirjoitti: Ilmoittauduttu puolikkaalle :) (4 kuukautta sitten)

Juoksu ja triathlon
Pääkaupunkiseutu

TöölöBrass Nimenhuuto.com

Brittiläisen Brass band - musiikin lipunkantaja Suomessa jo 40 vuotta! Katso www.toolobrass.fi

Joukkue etsii pelaajia: Kokenut tai muuten innostunut Brass band - musiikin harrastaja, tervetuloa mu...

Musiikki
Helsinki

EsboIFRunning ja maratonkoulu Nimenhuuto.com

Juha kirjoitti: Jos keskuspuistoon niin in ☺️ (7 päivää sitten)

Juoksu
Espoo

Senaatintori tunnetaan myös nimellä: Allas Sea Pool, Senatstorget, Kauppatori, Balderin sali, Unioninkatu, Bryggeri Helsinki, Ritarihuone, Salutorget, Ravintola Sipuli, Uspenskin katedraali, Meritulli, Ravintola Kappeli, Katajanokanlaituri, Saksalainen kirkko, Fabianinkatu, Kaupungintalon Ravintola, Esplanadin lava, Lyypekinlaituri, Ravintola Salutorget ja Ravintola Sunn.

Sing
Sailing