Tapiola Tapiola, 02100 Espoo

hfm Nimenhuuto.com

Helsingin miekkailijoiden kisailmoittautumissivusto. Liittymiseen tarvittavan salasanan saa Kasperilta tai Marja-Liisalta.

Eeva kirjoitti: Eeva U13 (2 päivää sitten)

Miekkailu

Kiri Kuntolentis Nimenhuuto.com

Kivenlahden Kiri on espoolainen lentopalloon keskittynyt urheiluseura. Kokeneemmille kuntolentopalloilijoille on tarjolla vuoro Finno Skolanin salissa (Suomalaistentie 2) klo 20-21:30. Jos olet kiinnostunut tiistaivuorosta, ota yhteyttä hormis1@gmail.com. Viikonlopun kuntolentopallovuorot ovat lauantaisin ja sunnuntaisin Storängens skolanin tiloissa, Rehtorinkuja 4. HUOM! Vuorot alkavat vasta, kun vastuuhenkilö varmistuu. Lisäksi kesäisin pelaamme beach volleyta ulkona Matinkylän rannassa. Tervetuloa mukaan!

Joukkue etsii pelaajia: Toivotamme innokkaat aloittelevat ja kokeneemmat aikuiset ja nuoret pelaajat ...

Merja kirjoitti: Ilmoittautumiset tapahtumaan viimeistään 19.5.! Kaikki jäsenet tervetulleita mukaan. (3 päivää sitten)

Lentopallo

PäPe Naiset Nimenhuuto.com

Tiia-Maria kirjoitti: Poistun klo 16 (6 päivää sitten)

Pesäpallo
Vantaa

Esbo IF 03-05 Nimenhuuto.com

Iina kirjoitti: omatoiminen (Noin 3 tuntia sitten)

Yleisurheilu

GGF Crystals RT2 Nimenhuuto.com

Bianca kirjoitti: Bianca måste sluta 16:45 pga resa (4 päivää sitten)

Redskapsgymnastik

LC EspooCity Nimenhuuto.com

Lions Club Espoo/City on nuorekkaiden aikuisten muodostama leijona-klubi. Klubi kuuluu piiriin 107B (107 = suomi, B = läntinen Uusimaa) Klubin kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.lions.fi/espoocity/ ja Facebookissa https://www.facebook.com/LionsClubEspooCity/ Lions-toiminnasta enemmän: www.lions.fi

Lionstoiminta

Foreverin Sulkisporukka Nimenhuuto.com

Joukkue etsii pelaajia

Sulkapallo

Senioriminigolf Nimenhuuto.com

Minigolf, pienoisgolf eli ratagolf on golfin tapaan 18-reikäisellä radalla pelattava mailapeli. Ratagolfissa käytetään golf-peleissä käytettävien puttereiden kaltaisia mailoja.

Minigolf

KoPoTreenit Nimenhuuto.com

Mikko kirjoitti: Nivunen vähän day-to-day. Katson vielä huomenna tilanteen. (3 kuukautta sitten)

OtaKoppi Nimenhuuto.com

Elsa kirjoitti: Tuun taas vasta salivuorolle toisista treeneistä (5 kuukautta sitten)

Pesäpallo
Espoo, Otaniemi

Tapiola tunnetaan myös nimellä: Tuulimäen väestönsuoja, Tapiolan Tennispuisto, Tuulimäki, Tapiolan Tennispuisto Oy, Saunat.fi Tapiola, Kauppakeskus AINOA ja Tuulikuja.

Gymnastics
Pesapallo