Golf Lahti

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Lahti ja lajina on golf. Niitä löytyy yhteensä 3 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, kaukalopallo, pesäpallo, tennis, padel, sulkapallo ja sähly.

Katso lista koko maan golfjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

LG junioriharjoitukset Nimenhuuto.com

Tämä ryhmä on tarkoitettu kaikille Lahden Golfin harraste- ja peliryhmän jäsenille. Tällä sivulla tullaan julkaisemaan tietoa harjoituksista ja tapahtumista. Ilmoittautukaa näillä sivuilla oman ryhmänne harjoituksiin. Kesän alustavat harjoitusajat on lisätty kalenteriin, pyrimme vahvistamaan alkamispäivämäärän huhtikuun puolenvälin tienoilla. Harrasteryhmän kesäharjoitukset maanantaisin Takkulassa klo 16:30-17:45 (9v ja nuoremmat) ja 18:00-19:14 (10v ja vanhemmat) Kokoontumien klubin lipputankojen edessä. Peliryhmän kesäharjoitukset keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 16:30 alkaen. Kokoontuminen Kisälli-kentän ykköstiillä jos ei toisin ole mainittu.

Joukkue etsii pelaajia: Lahden Golfin junioriharjoitukset starttaavat taas toukokuussa! Olemalla jouk...

Ville kirjoitti: Tervehdys lomaviikon keskelle! Sain infot Suurhallin ja golftilojen käytön osalta nyt keväälle; Maaliskuu on hieman repaleinen Raksamessujen (varaus 4.-11.3.) ja koiranäyttelyn (22.-24.3.) takia. Myös Easter-turnaus pyörii pääsiäisenä (29.-31.3.). Meidän osalta postiivinen tieto oli se, ettei gol... (19 päivää sitten)

LG Aikuiset Nimenhuuto.com

Päivitetty yli vuosi sitten