Juoksu Pori

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Pori ja lajina on juoksu. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on pesäpallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, jalkapallo, salibandy, lentopallo, futsal, rugby, juoksu, kestävyysjuoksu ja 8vs8.

Katso lista koko maan juoksujoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

APK-maratoonarit Nimenhuuto.com

APK-maratoonarit on vuonna 2008 perustettu yhdistys. Suurin osa yhdistyksen jäsenistä on masters-ikäisiä (35+ vuotta). Yhdistys on SAUL:in Suomen Aikuisurheiluliiton jäsen. Vuoden mittaan APK-maratoonarit osallistuvat useisiin liikuntatapahtumiin niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Osalle osallistuminen merkitsee kamppailua maaliinpääsystä ja osalle yritystä parantaa henkilökohtaisia ennätyksiä, samaan yhteisöön mahtuvat taustoiltaan ja iältäänkin erilaiset juoksijat.

Solveig kirjoitti: Naisten joukkueen huollosta (autokuski jne.)vastaa reipas Apk-maratoonari Anna Kruunari💪❤️👍 Hän ilmoittautunee myös saunailtaan 👍 (1 päivä sitten)

Päivitetty 1 päivä sitten

Juoksu