Karate Helsinki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Helsinki ja lajina on karate. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, koripallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan karatejoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Honbu Nimenhuuto.com

Honbu on Helsingin yliopiston karateseura pääkaupunkiseudun korkeakouluopiskelijoille. Honbu ei ole vain maailman paras karateseura, vaan maailman paras asia! https://www.honbu.fi/

Riikka kirjoitti: Jos tulet myöhässä (18:59 jälkeen) laita whatsapp viesti! If you are arriving after 7pm, message in the WhatsApp and someone might come open the door! (29 päivää sitten)

Karate
Helsinki

Genbukai-kuntokarate Nimenhuuto.com

Kuntokarate on sinulle, joka olet joskus treenannut karatea, mutta se on jäänyt treenaat edelleen, mutta elämäntilanne ei anna myöten monta kertaa viikossa tapahtuvaan vakavaan harjoitteluun. Iän myötä kaipaat edelleen aerobista treeniä, tasapainoa ja notkeutta, mutta ehkä vähän rauhallisemmassa tahdissa. Tarjoamme sinulle säännöllisen, viikottaisen kuntokarateharjoituksen, jossa painotetaan yleiskuntoa aerobisen harjoittelun avulla, sekä tasapainoa, koordinaatiota, liikkuvuutta ja notkeutta. Yksittäinen harjoitus pitää sisällään verryttelyn, teemaan sopivan tasapaino-, koordinaatio- tai liikkuvuusosion, karaten tekniikkaharjoitteet, lihaskuntoharjoittelun ja venyttelyn.

Sami kirjoitti: Moi, onko huomenna kukaan avaimenhaltija dojolla aamusta? Shotollahan on leiri 10-> (5 kuukautta sitten)

Karate
Helsinki