Purjehdus Salo

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Salo ja lajina on purjehdus. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, salibandy, koripallo, jääkiekko, pyöräily, purjehdus, futsal, pesäpallo ja sulkapallo.

Katso lista koko maan purjehdusjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

JVS Nimenhuuto.com

Jyväskylän Veneseura on pohjoisen Päijänteen suurin veneilyseura. JVS:n järjestämiin purjehduskilpailuihin voit osallistua joko omalla veneellä tai miehistön jäsenenä. Osallistuvan veneen pitää olla rekisteröity johonkin SPV:n jäsenseuraan ja katsastettu. Miehistön jäsenenä kilpailuun voi osallistua kuka tahansa. Keskiviikkokilpailun gastipörssi toimii Juurikkasaaren satamassa ja nimenhuuto.com -palvelussa. Jos haluat päästä mukaan kisaan, tule hyvissä ajoin rantaan (klo 17:00). Ole aktiivinen ja kysy rantaan tulevilta kilpailijoilta, mihin veneeseen sopii mukaan. Pelin henki on että kukaan ei jää rannalle! http://www.jvs.fi/kilpailut/

Joukkue etsii pelaajia: Purjehduskilpailuun osallistuminen JVS:n järjestämiin purjehduskilpailuihin v...

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Kukahan toimii järjestäjänä huomiseen kisaan? (7 kuukautta sitten)

Purjehdus
Juurikkasaari, Säynätsalo

Ruissalo Sailing Nimenhuuto.com

Viikottaiseksi purjehduspäiväksemme on valikoitunut jo viime vuonna hyväksi todettu maanantai. Maanantai Klassikko -illat alkavat 17:30 Ruissalon Telakalla. Illan ohjelma alkaa miehistöihin jaolla, jonka jälkeen laitamme yhdessä veneet vesillelähtökuntoon. Illat loppuvat noin klo 21:00. Ota mukaan säänmukaiset varusteet. Pelastusliivejä saa lainaan. Klassikoiden tuuliraja on 10m/s, joten purjehdukset purjehtitaan aina säävarauksella. Ruissalo Sailing:in pääasiallisena viestintäkanavana osallistujien kesken toimii Whatsapp. Kaikki ilmoittautumislomakkeen täyttäneet tullaan lisäämään ryhmään, jossa voi vapaasti esitää kysymyksiä ja jonne ilmoitataan tarkempaa tietoa kustakin tapahtumasta. Iltoihin ilmoittaudutaan aina etukäteen viimeistään edellisen viikon torstaina.

Valtteri kirjoitti: Kaikki ilmoittautuneet saavat paikan 26.6 iltapurjehdukselta! Nähdään rannassa klo. 1730 (10 kuukautta sitten)

Purjehdus
Ruissalon Telakka, Turku