Kaukalopallo Jyväskylä

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Jyväskylä ja lajina on kaukalopallo. Niitä löytyy yhteensä 14 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jääkiekko. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jalkapallo, koripallo, futsal, pesäpallo, lentopallo, kaukalopallo, sähly ja padel.

Katso lista koko maan kaukalopallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Jyväskylän Valtit Nimenhuuto.com

Jääurheiluseura Jyväskylän Valtit ry.

LG kaukalopalloilijat Nimenhuuto.com

Landis+Gyr kaukalopalloilijat

Jarno kirjoitti: Huominen vuoro peruttu, ei tarpeeksi pelimiehiä ja kelikään ei suosi. Viikon päästä uudet pelit. (Noin kuukausi sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

Kska Nimenhuuto.com

Tere

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Kaukalopallo ja Jääkiekko

ApeValtit Nimenhuuto.com

Keski-Suomen paras kaukalopallojoukkue - ainakin pelaajien omasta mielestä! :)

Ilta-Tähdet Nimenhuuto.com

Jouni kirjoitti: Tiedoksi: olemme saaneet osallistujia loppukauteen tarpeeksi jotta pelaamme huhtikuun loppuun asti. KIITOS INNOKKAILLE OSALLISTUJILLE 👍 vieläkin voi liittyä joukkoon niin saadaan päättäjäiset pidettyä 🥸 (13 päivää sitten)

Trio Juniorit Ry Nimenhuuto.com

Vuoro 19:15 - 20.25. Ensin täytetään könttämaksajilla. irtomaksut: 10eur / kerta Ilmoittautuminen köntillä viimeistään kuluvan viikon perjantaina klo 24 mennessä. Sitten täytetään mahdollisuuksien mukaan extroilla. Viime hetken peruutuksista tonnin sakko :) Maksutiedot extrakertoihin: Mobilepay 0400923984 Tilille: FI40 5242 0420 0235 48 / Pekka Räisänen tai Käteistä hallilla.

Ossi kirjoitti: Vielä epävarmaa pääsenkö. (30 päivää sitten)

Kurvi-kaukalopallo Nimenhuuto.com

Keski-Suomen Kurvi ry on Keski-Suomen maanmittaustoimiston henkilökunnan yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää liikunnan ja kulttuurin harrastusta henkilöstön keskuudessa.

Vesa kirjoitti: Flunssa (7 päivää sitten)

Köhniö55 Nimenhuuto.com

Pekka kirjoitti: Hei. kevätkauden jäämaksut. Tiistain vuoro kertamaksu 60 €. Perjantain vuoro kertamaksu 80 €. Eräpäivä14.1.2024. FI40 5290 4720 0700 93. Tiistain kertamaksu 7 € perjantain kertamaksu 8 €. Vuorot maaliskuun 22 päivään asti. HYVÄÄ UUTTAVUOTTA kaikille. t. Sutki (3 kuukautta sitten)

Alva kaukalopallo Nimenhuuto.com