Squash Vantaa

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Vantaa ja lajina on squash. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on salibandy. Muita suosittuja lajeja ovat: jalkapallo, jääkiekko, lentopallo, koripallo, futsal, sähly, pesäpallo, sulkapallo ja beach volley.

Katso lista koko maan squashjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

MyyrSquash Nimenhuuto.com

MyyrSquashin koti on Vantaalla Myyrmäen urheilupuistossa. Seurassa on pelattua squashia aktiivisesti vuodesta 1984, ja viimeisten muutaman vuoden aikana seura on ollut Suomen nopeiten kasvava squashseura, niin junioreissa kuin aikuisissa. Pelaamme porukalla squashliigaa, kansallisissa turnauksissa, junioriturnauksissa kun omassa hallisarjassamme. Mukaan mahtuu niin juuri squashiin tutustuva pelaaja, kuin 80-luvulta huipulla pelannut taitopelaaja!

Mika kirjoitti: Kenttä 1 edelleen pois käytöstä. Vuorolla käynnit sovitettava kahdelle kentälle, kunnes Vantaan kaupunki löytää saranat uuteen oveen. (5 kuukautta sitten)

Päivitetty noin 2 kuukautta sitten

Squash