Tennis Turku

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Turku ja lajina on tennis. Niitä löytyy yhteensä 2 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, lentopallo, koripallo, sähly, futsal, pesäpallo, sulkapallo ja purjehdus.

Katso lista koko maan tennisjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Neuropingis Nimenhuuto.com

Ryhmä on tarkoitettu aikuisille ja nuorille, joiden toimintakyky on rajoittunut esimerkiksi jonkun sairauden tai vamman vuoksi. Harjoituksia sovelletaan ryhmän ja sen yksilöiden mukaan, eikä laji vaadi voimaa tai suuria ponnistuksia. Pelata voi joko istuen tai seisten. Käytettävissä on myös robotti, jonka kanssa oppii helposti uusia lyöntejä. Avustajat ja perheenjäsenet ovat tervetulleita mukaan. Pelivälineet saa käyttöön seuralta.

Joukkue etsii pelaajia: Tiloihin pääsee avustetusti hissillä (lukollinen palo-ovi ja hissi toimii vai...

Martti kirjoitti: hävisikö se edellinen viesti johonkin...?? Siis... en tarvi enää kyynärsauvoja mutta viikon päästä varmaan uskaltaa, nopeita liikkeitä (4 kuukautta sitten)

Pöytätennis
Turku