Hakunilan urheilupuisto Luotikuja 2, 01200 Vantaa

Trian Nimenhuuto.com

OK Trian - Yhteiset harjoitukset ja leirit ym.

Joukkue etsii pelaajia: OK Trian on vuonna 2014 perustettu Itäuusmaalainen suunnistuksen erikoisseura...

Heidi kirjoitti: Toiveena 1:7500 jos mahdollista, muuten 1:10000. Sama myös Pasille. (Noin 20 tuntia sitten)

Suunnistus
Itä Uusimaa

Stadin ja Keravan Kriketti Nimenhuuto.com

Stadin ja Keravan Kriketti is a merger of Stadin Krikettikerho and Keravan Kriketti in 2018 to form the largest and the most diverse club in Finland. We have one team playing in Cricket Finland's One-Day 40-over and two in the T20 competitions, and teams also in the winter indoor league.

Cricket

kauppari09 Nimenhuuto.com

Lauri kirjoitti: Apu/kannustus (4 päivää sitten)

AskU Pantterit Nimenhuuto.com

Askolan Urheilijoiden junnujoukkue Pantterit on tarkoitettu 2014-16 -syntyneille tytöille ja pojille.

Sirpa kirjoitti: Muutos huomisiin treeneihin. Kaikille yhteiset 15.30-17.00 (Noin 2 kuukautta sitten)

Askola

Esbo IF 03-05 Nimenhuuto.com

Iina kirjoitti: omatoiminen (11 päivää sitten)

Yleisurheilu

Kulps 2014 Nimenhuuto.com

Kulosaaren palloseuran 2014 syntyneiden oma Nimenhuuuto

Andor kirjoitti: Andi IN jos saa kyydin (9 kuukautta sitten)

Kulosaari

Rastivarsat Nimenhuuto.com

Rastivarsat (www.rastivarsat.fi) on suunnistuksen erikoisseura. Toimimme Orimattilassa ja Lahden alueella näkyvästi järjestämällä ympäri vuoden harjoituksia ja vuosittain kilpailuja. Kuntosuunnistustoimintaa pyöritämme Orimattilan Iltarastien nimellä (www.orimattilaniltarastit.fi). Rastivarsat kehittää pitkäjänteisesti nuoriso-, kilpailu- ja harrastesuunnistusta.Tavoitteena on eritasoisten liikkujien fyysisen kunnon ja psyykkisen hyvinvoinnin parantaminen sekä myönteisten liikuntakokemusten tarjoaminen. Rastivarsat on valmistanut ja täydentänyt suunnistuskarttoja harrastajien tarpeisiin koko historiansa ajan. Rastivarsat valittiin vuoden suunnistusseuraksi Suomessa vuonna 2008.

Joukkue etsii pelaajia

Arttu kirjoitti: Hannu Hä tulee myös (6 kuukautta sitten)

Suunnistus
Orimattila

Pakilan Veto Junnusompa Nimenhuuto.com

Treeniryhmä 9-13 vuotiaille; päälajina maastohiihto. Talvella hiihtoa, hiihtokisoja ja oheistreeninä salitreeniä; ketteryyttä, voimaa, nopeutta ja liikkuvuutta. Kesäkaudella oheisharjoitteluna myös yleisurheilua ja yleisurheilukisoja. Tietysti myös rullahiihtoa, sauvajuoksua, nopeutta, voimaa ja kestävyyttä ikäkauden mukaisesti. Ympäri toimintakauden harjoittelemme myös motorisia ja liikunnallisia perustaitoja. Tähtäämme talvella 1-alueen (Lahti & Etelä-Suomi) aluemestaruushiihtoihin: -sprintti -pitkät matkat -normaalimatkat ja viestit

Aleksi kirjoitti: P11: 1000 metrin juoksu (9 kuukautta sitten)

Maastohiihto ja Yleisurheilu

KOPSE-IHK-A Nimenhuuto.com

KOPSE/I-HK A YJ on A-poikien jalkapallojoukkue Itä-Vantaalta. Pelaamme keväällä 2024 SM-karsintaa ja Etelän Kakkosta.

Joukkue etsii pelaajia: Joukkueemme on avoin uusille pelaajille, jotka ovat treenanneet säännöllisesti.

Aapeli kirjoitti: Polvi vielä kipeä rasituksessa, en tiedä pystynkö pelaamaan (4 päivää sitten)

Vantaa

Ilolan Pursiseura Nimenhuuto.com

Jos etsit vantaan laadukkainta salibandyseuraa; onneksi olkoon, olet saapunut matkasi päätepisteeseen. Voimme tilata sinulle taksin jotta tiesi takaisin lähtöruutuun ei tunnu niin pitkältä.

Joukkue etsii pelaajia

Jesse kirjoitti: 5065 kerkeenkö (9 päivää sitten)

Salibandy ja Kirkkovenesoutu
Vantaa

Hakunilan urheilupuisto tunnetaan myös nimellä: Sotungin koulu, Sotungin lukio, Luotikuja, Hakunilan tekonurmi, Sotungintie, Hakunila TN, Sotungin urheilukenttä, Hakunilan kuplahalli, Hakunilan uimahalli, Hakunilan kupla, Hakunila ja Hakunila UP TN.

Orienteering
Crosscountryski