YTHS-Sauna Kalevantie 3, 33100 Tampere

Stadin ja Keravan Kriketti Nimenhuuto.com

Stadin ja Keravan Kriketti is a merger of Stadin Krikettikerho and Keravan Kriketti in 2018 to form the largest and the most diverse club in Finland. We have one team playing in Cricket Finland's One-Day 40-over and two in the T20 competitions, and teams also in the winter indoor league.

Cricket

TTLK Nimenhuuto.com

Tampereen Teekkareiden Lentopallokerho TTLK on toiminut aktiivisesti jo lähes 30 vuotta. Lentopallokerhon tehtävänä on tukea lentopallon harrastusmahdollisuutta Tampereen yliopiston opiskelijoiden (sekä henkilöstön) keskuudessa ja järjestää halukkaille lentopalloilijoille hyvät mahdollisuudet harrastaa lajia kuntoilu- tai jopa kisailumielessä. Lisäksi järjestämme lentopalloaiheisia kursseja ja lentopalloturnauksia unohtamatta saunailtoja ja keväisiä biitsikauden avajaisia.

Iida kirjoitti: Tuun myöhässä (21 päivää sitten)

Tampere, Hervanta

PKK Nimenhuuto.com

Pyöräilyseura Kaupin Kanuunoiden toiminnan päätavoite on aktivoida ympärivuotista pyöräilyä, lisätä pyöräilijöiden positiivista näkyvyyttä liikenteessä sekä järjestää yhteisiä ajotilaisuuksia maastoon ja maan- ja sorateille.

Petri kirjoitti: Hieno keli luvassa. Eräjärven lenkki voisi olla sopiva. (1 päivä sitten)

Pyöräily

KIEKKO-WESKUT Nimenhuuto.com

Suomen rennoin veteraanijoukkue

002 kirjoitti: Sorry, joudun jäämään 16.5 harjoituksista pois, polvi ei kunnossa. (3 päivää sitten)

TKT naiset Nimenhuuto.com

Pinja kirjoitti: Voisin tulla kattoo toimiiks mun jalat (3 päivää sitten)

RKC-Volley Nimenhuuto.com

Markus kirjoitti: Työmatkalla (1 päivä sitten)

Lempäälä

Tampereen Pyrintö mäkihyppy Nimenhuuto.com

Mäkihypyn ja yhdistetyn jaosto Tampereen Pyrinnössä. Mukana kaikenikäisiä näistä lajeista innostuneita.

Heidi kirjoitti: Tulen klo 11. (3 kuukautta sitten)

Mäkihyppy ja Yhdistetty
Hervannan Hyppyrimäki

Mahti Lentopallo Nimenhuuto.com

Mahti Lentopallo on Mahti ry:n alainen lentopallojaosto. Järjestämme harjoituksia 3-4 kertaa viikossa ja niihin ilmoittautuminen hoituu tätä kautta. Mahti Volleyball is the volleyball section under Mahti ry. We organize practice sessions 3-4 times a week, and registration for these sessions is done through this channel.

TamU naiset Nimenhuuto.com

tyl Nimenhuuto.com

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (6 kuukautta sitten)

YTHS-Sauna tunnetaan myös nimellä: Atalpa, Sorsapuiston kenttä, Tampere-talo, Teopolis / Suomen teologinen opisto, Technopolis, Tampereen yliopisto, Bitwise Oy, Juhlasali ja SportUni Atalpan liikuntakeskus.

Sing
Competitive Singing