Futsal -

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on - ja lajina on futsal. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, salibandy, lentopallo, futsal, koripallo, sähly, harrastekiekko, sähläys ja sulkapallo.

Katso lista koko maan futsaljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

ksetk Nimenhuuto.com

Ksetk pyrkii edistämään ja kehittämään jalkapallo- ja futsalerotuomareiden toimintaa, toimimaan heidän moraalisena tukena sekä järjestämään yhteisöllistä toimintaa kaikille jäsenilleen. Jos olet kiinnostunut tuomaritoiminnasta, ja haluaisit mahdollisesti liittyä kerhoomme, voit ottaa yhteyttä aktiivituomareihin tai johtokuntamme jäseniin. (Yhteystiedot alla) Jalkapalloerotuomarin peruskursseja järjestetään vuosittain yhteistyössä Palloliiton Keski-Suomen piirin kanssa.

Paul kirjoitti: Autokyydissä vain tarve menolle Jkl-Kokkola. (4 päivää sitten)

Keski Suomi

HALIKKO FUTSAL Nimenhuuto.com

Länsi-Suomen alueen seurojen Futsalin dream team