Futsal Kiiminki

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kiiminki ja lajina on futsal. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: lentopallo, futsal, salibandy, beach, puulaakilentopallo, salibändy, sähäly, saunominen ja hyväntekeväisyys.

Katso lista koko maan futsaljoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Kontion Pallo Nimenhuuto.com

Alakylän ehdottomasti kovin sählyporukka tuohon aikaan tuossa paikassa. Tavoitteellinen tulosurheilu on kaikki kaikessa. Siksi Kontion Pallo pyrkii määrätietoisesti kohti isompia kaukaloita, kirkkaampia valoja ja laajoja fanijoukkoja. Tavoitteenamme on olla yksi Suomen parhaista, tällä kokoonpanolla pelaavista joukkueista vuoteen 2025 mennessä. Jos elämäsi kaipaa uusia haasteita, liity Kontion palloon. Taantuvia taitoja tukien, Kontion Pallo. You´ll never sauno alone

Päivitetty noin kuukausi sitten

Sähäly, Jalkapallo, Futsal ja Saunominen

LaFK-07 Nimenhuuto.com

Kiiminkiläinen jalkapallo ja futsaljoukkue. Talvisin harjoitellaan sisällä jalkapalloa ja futsalia kolme kertaa viikossa. Kesäisin treenataan jalkapalloa Laivakankaan tekonurmella kolme kertaa viikossa. Osallistumme kauden mittaan useisiin eri turnauksiin, paikallisiin sarjoihin sekä piirisarjaan.

LaFK Miehet Nimenhuuto.com

Laivakankaan Futis Klubi Miesten joukkue Seuran viralliset sivut löytyy osoitteesta www.lafk.fi Ko. sivuilla yhteystiedot myös juniorijoukkueisiin.

Joukkue etsii pelaajia

Mikko kirjoitti: Hieman 50/50... (Noin kuukausi sitten)

JuNsU Nimenhuuto.com

JuNsU on Oulun divareita tahkoava jalkapallo- ja futsaljoukkue, joka vannoo sexy footballin nimeen. JuNsUun ovat kaikki pelurit tervetulleita; ikään, taitotasoon tai elopainoon katsomatta, ns. "reenien kautta"!

Joukkue etsii pelaajia

Päivitetty vuosi sitten