Kuoro Tampere

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tampere ja lajina on kuoro. Niitä löytyy yhteensä 7 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, lentopallo, padel, pesäpallo, ringette, yleisurheilu ja sulkapallo.

Katso lista koko maan kuorojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Pikselit Nimenhuuto.com

Tamperelainen nörttikuoro täynnä energiaa ja asennetta. Musiikkia peleistä, elokuvista, tv-sarjoista ja muualtakin - kunhan se on nörttiä!

Elina kirjoitti: Myös Altto 2 (1 päivä sitten)

Tampereen Naislaulajat Nimenhuuto.com

Tampereen Naislaulajat on tamperelainen naiskuoro. Ohjelmistomme koostuu popmusiikista ja klassisemmasta kuoromusiikista. Harjoittelemme torstaisin klo 17.30-20 osoitteessa Pyynikintie 2. Pyynikintien koulutalo.

Tiina kirjoitti: En voi ihan loppuun asti olla. (Noin 2 kuukautta sitten)

Kuoro

Händel-kuoro Nimenhuuto.com

Scott kirjoitti: I’ll be late (6 kuukautta sitten)