Sulkapallo Tampere

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Tampere ja lajina on sulkapallo, sulkkis ja badminton. Niitä löytyy yhteensä 6 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, jääkiekko, futsal, lentopallo, padel, pesäpallo, ringette, yleisurheilu ja sulkapallo.

Katso lista koko maan sulkapallojoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

M-Sulkkis Nimenhuuto.com

M-Files Badminton Club - M-Sulkkis All M-Filers are welcome to join these games. Weekly shift on Wednesdays at Tampereen Tenniskeskus, Field 6.

Sulkapallo ja Badminton

Sulkapallo Comatec Tampere Nimenhuuto.com

Sulkahatut Nimenhuuto.com

TSIsulkapallo Nimenhuuto.com

Ryhmämme on avoin kaikille sulkapallosta kiinnostuneille niin nuorille kuin myös varttuneemmalle väelle joilla on jonkin asteinen liikuntavamma. Luonnollisesti käsien toiminta pitäisi olla hyvä koska pelaaminen on nopeatempoista. Mutta tutustumaan kannattaa tulla jossa edellytykset pelaamiseen parhaiten selviää. Myös perheestä voi olla muitakin mukana harjoituksissamme. Tervetuloa tutustumaan.

Joukkue etsii pelaajia

Vesa kirjoitti: Hei! Vuoro 18.12. ma klo 18:30-20:00 on peruttu, koska sali silloin koulun omassa käytössä. Hyvää Joulun Aikaa Kaikille! (3 kuukautta sitten)

nsbc Nimenhuuto.com

Never Soft Badminton Club