S Nakkila

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Nakkila ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 4 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on lentopallo. Muita suosittuja lajeja ovat: jääkiekko, pelastuskoiratoiminta, pesäpallo, spinning ja vapaaehtoistyö.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

Nakkilan Liikuntaseura Nimenhuuto.com

Nakkilan Liikuntaseuran mukavan rento jumppatunti!!

Päivitetty yli vuosi sitten

Spinning

Syke-170 Nimenhuuto.com

Perustettu1996.

Pesäpallo
Nakkila Ja Sen Vesijättöalueet

LC Nakkila Nimenhuuto.com

Lions Club Nakkila

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (7 kuukautta sitten)

Vapaaehtoistyö

Satakunnan Pelastuskoirat ry Nimenhuuto.com

Satakunnan Pelastuskoirat ry on vuonna 1994 perustettu yhdistys, jonka perimmäisenä tarkoituksena on kouluttaa koiria henkilöetsintään viranomaisten avuksi. Kuulumme Satakunnan alueen VAPEPA:n alaisuuteen.

Pelastuskoiratoiminta