S Kajaani

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Kajaani ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 11 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on jalkapallo. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, padel, pesäpallo, futsal, bridge, pesis, roller derby, lentopallo ja puhallinmusiikki.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

FC MeLu Nimenhuuto.com

Fc MeLun toiminta on tauolla 11/2023 alkaen pelaajapulan vuoksi. Ota yhteyttä jos naisten harrastefutis/-futsal kiinnostaisi niin katsotaan saadaanko homma joskus uudelleen tulille. Kajaanilainen naisten harrastejalkapallojoukkue Fc Menneisyyden Lupaukset. Talvisin pelaamme futsalia koulun salissa, kesällä jalkapalloa nurmella. Osallistumme myös naisten harrastejalkapallo-/futsalturnauksiin. Tule rohkeasti kokeilemaan! Mukaan ovat tervetulleita kaikki jalkapalloilusta kiinnostuneet naiset, aikaisempaa kokemusta ei vaadita. Hyvässä hengessä ja ilon kautta pelaillaan :) Ilmoittaudu mukaan harkkoihin tapahtumasivun "Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja" -kentässä. Ilmoittautumisen takaraja mainitaan tapahtumasivulla.

Anniina kirjoitti: Minun pitää lähteä klo 19.30 (8 kuukautta sitten)

Jalkapallo ja Futsal

KPO Nimenhuuto.com

Kajaanin puhallinorkesteri on jo 30 vuotta pitänyt puhallinsoiton harrastuksen lippua todella korkealla Kainuussa!

Joukkue etsii pelaajia

Ilpo kirjoitti: Jos ei mitään yllättävää tule eteen. (7 kuukautta sitten)

Puhallinmusiikki

KPK Ladyt Nimenhuuto.com

Ladypesis on tarkoitettu kaikille pesäpallosta kiinnostuneille, iloista harrastusta ja mukavaa liikuntaseuraa haluaville naisille. Harjoitukset ja pelit vedetään aina rennolla ja toisia kannustavalla asenteella, tosissaan, muttei koskaan totisena :)

Ulla kirjoitti: Lisäksi 2h teki Johanna GF-junioreille (5 kuukautta sitten)

Pesäpallo

KSBLadyt Nimenhuuto.com

KSBKajaani, KSBLadyt naisten harrastejoukkue. Perustettu vuonna 2017.

Saara kirjoitti: Ollut kuumeessa ja nyt on jälkitilassa nenätukkoinen (5 kuukautta sitten)

One Rustic Bozos Nimenhuuto.com

Kerätään sählyporukkaa. Paikkakuntana Kajaani. Kun on terpeeksi porukkaa. hommataan jostakin sopiva sali. Taso: höntsä. Tavoitteena kunnon kohotus ja hyvempi mieli.

(poistettu pelaaja) kirjoitti: Tervetuloa! Kiva saada joukkueenne palvelumme käyttäjäksi. Sujuuko käyttöönotto? Lue usein kysytyt kysymykset: http://support.nimenhuuto.com/ Sporttiterveisin, Olli asiakaspalvelusta PS: Voit halutessasi poistaa esimerkkiviestit ja –pelaajat joukkueesta :) (8 kuukautta sitten)

Kainuun Ärjy Nimenhuuto.com

Ilon kautta.

Päivitetty vuosi sitten

Kajaanin salibandy Nimenhuuto.com

Kajaanin salibandyn, KSBKajaanin B-pojat Kajaanin salibandy, KSBKajaani on salibandyn juniorityötä edistävä salibandyn erikoisseura.

Nälkämaan Sisu Nimenhuuto.com

Kajaanin salibandy KSBKajaani Nimenhuuto.com

Niko kirjoitti: Porterin kuskina🫡 (2 kuukautta sitten)

Päivitetty noin kuukausi sitten

KPK-CD-tytöt Nimenhuuto.com

Pesäpallo ja Pesis
Tytöt

TaitoSähly Nimenhuuto.com

Taitosähly -porukan järjestämät sählyvuorot. Tervetuloa pelaamaan! ;)