S Grankulla

Listassa ovat joukkueet ja porukat joiden kotipaikka on Grankulla ja lajina on s. Niitä löytyy yhteensä 6 kappaletta. Paikan suosituin urheilulaji on redskapsgymnastik. Muita suosittuja lajeja ovat: salibandy, körsång, segling, orientering, suunnistus ja alppihiihto.

Katso lista koko maan sjoukkueista tai etsi tarkalla joukkuehaulla.

OK77 Nimenhuuto.com

Klubbmedlemmar Seuran jäsenet

Joukkue etsii pelaajia: Välkommen till nimenhuuto! Kom ihåg att anmäla dig till evenemangen! Tervetul...

Bror kirjoitti: Kan deltaga i arrangemanget efter mitt lopp. (8 kuukautta sitten)

Orientering ja Suunnistus
Grankulla/Kauniainen

GSS Nimenhuuto.com

Gallträsk Segelsällskap erbjuder optimistjollesegling för barn i åldern 7 år och uppåt.

Aleksi kirjoitti: Hoppas att ni haft en skön sommar! Nästa måndag 7.8. kl 17:15 kör vi igång höstens seglingar. Gali är ganska igenvuxet men det skall nog gå. Vi plockar fram simulatorn så får den som vill träna lite på land först. Vi ses på GSS! Aleksi (9 kuukautta sitten)

Segling
Grankulla/Gallträsk

GÖR Nimenhuuto.com